Περί Κέντρου…
Του Ανδρέα Καψαμπέλη Τώρα που τα «φώτα» έσβησαν στο συνέδριο του ΠΑΣΟΚ -και η μάχη μεταφέρθηκε στα εσωκομματικά κουκιά- το ερώτημα επιστρέφει: υπάρχει Κέντρο σήμερα; Ο χώρος που κάποτε αυτοπροσδιοριζόταν ως Κέντρο της ελληνικής πολιτικής ζωής μοιάζει να ψάχνει ακόμη τον διακόπτη. Η αλήθεια, όμως, είναι βαθύτερη.