Ενημερωτικό Portal του Ράδιο Γάμμα 94 FM, Πάτρα
 

Φάμελλος σε κλειστό κατάστημα ΕΛΤΑ στη Πυλαία: Η κυβέρνηση ψεύδεται

Το πρόβλημα λέει ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ είναι ότι η κυβέρνηση θέλει να εξυπηρετήσει ιδιωτικές εταιρείες ταχυμεταφορών.

«Δεν είναι πρόβλημα η βιωσιμότητα των καταστημάτων των ΕΛΤΑ» τόνισε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Σωκράτης Φάμελλος κατά τη διάρκεια επίσκεψής του σε κλειστό εδώ και ένα μήνα υποκατάστημα των ΕΛΤΑ στη Πυλαία Θεσσαλονίκης.

Ο κ. Φάμελλος επισήμανε πως η κυβέρνηση ψεύδεται ως προς αυτό το επιχείρημα, φέρνοντας ως παράδειγμα το εν λόγω υποκατάστημα, το οποίο όπως αναφέρει εξυπηρετούσε 50.000 πολίτες και ήταν κατά 80.000 ευρώ κερδοφόρο το 2024.

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ υπογραμμίζει πως το πρόβλημα της κυβέρνησης είναι ότι «θέλει να εξυπηρετήσει ιδιωτικές εταιρείες ταχυμεταφορών, ενώ θα έπρεπε τα ΕΛΤΑ να έχουν αξιοποιήσει τη θέση τους και στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στα μικροδέματα για να είναι πραγματικά στήριγμα της ελληνικής κοινωνίας και της υπαίθρου».

Αναλυτικά η ανάρτηση Φάμελλου

Είμαστε στο κατάστημα ΕΛΤΑ της Πυλαίας, που είναι κλειστό εδώ και 1 μήνα.

Η κυβέρνηση ανακοίνωσε το κλείσιμο 204 καταστημάτων ΕΛΤΑ για να καλύψει ένα τεράστιο σκάνδαλο.

Το σκάνδαλο αυτό έχει 3 πτυχές.

Πρώτα απ’ όλα η κυβέρνηση χρηματοδότησε με 250 εκατ. ευρώ τα ΕΛΤΑ για να είναι βιώσιμα. Και τώρα μας λέει ότι δεν είναι.

Ταυτόχρονα, με χρυσές αμοιβές των γαλάζιων ακρίδων και στα ΕΛΤΑ προχωράει ένα σχέδιο εκποίησης της περιουσίας.

Ήδη τα κέντρα διαλογής των ΕΛΤΑ είναι σε διαδικασία εκποίησης.

Και τρίτον, λέει ψέματα για το αν είναι βιώσιμα ή όχι τα καταστήματα των ΕΛΤΑ. Το κατάστημα ΕΛΤΑ της Πυλαίας, που εξυπηρετεί 50.000 κατοίκους, ήταν κερδοφόρο 80.000 ευρώ το 2024.

Το ίδιο ισχύει για 5 από τα καταστήματα του ευρύτερου πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης που κλείνουν.

Στα Διαβατά, στην Αγία Τριάδα, στην Πυλαία, στο Πανεπιστήμιο και στα Δικαστήρια.

Τα 5 αυτά καταστήματα είχαν κέρδη το 2024, (διαφορά δαπανών με εσόδων) που πλησιάζουν τα 500.000 ευρώ.

Η κυβέρνηση λέει ψέματα. Δεν είναι το πρόβλημα η βιωσιμότητα των καταστημάτων.

Το πρόβλημα είναι ότι θέλει να εξυπηρετήσει ιδιωτικές εταιρείες ταχυμεταφορών, ενώ θα έπρεπε τα ΕΛΤΑ να έχουν αξιοποιήσει τη θέση τους και στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στα μικροδέματα για να είναι πραγματικά στήριγμα της ελληνικής κοινωνίας και της υπαίθρου.

Η κυβέρνηση βάζει λουκέτο στα ΕΛΤΑ.

Το λουκέτο όμως πρέπει να πάει στην κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη

Μοιραστείτε το άρθρο
Χωρίς σχόλια

Αφήστε ένα σχόλιο