Ο Λεωνίδας Καβάκος συνομιλεί με τον Ηλία Κανέλλη, στο Ωδείο Αθηνών
Ο βιολονίστας και διευθυντής ορχήστρας Λεωνίδας Καβάκος συνομιλεί με τον Ηλία Κανέλλη την Πέμπτη, 18 Ιουνίου, στις 7.30 μ.μ., στο πλαίσιο του κύκλου δημόσιων συζητήσεων «Κι αυτοί είναι η Ελλάδα – Συζητήσεις στο Ωδείο Αθηνών». Θα είναι μια συζήτηση εφ’ όλης της ύλης με τον δημοφιλέστερο