Τα προς προς ενοικίαση ηλεκτρικά πατίνια βρίσκουν απέναντί τους τις μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις που θέλουν να τα απαγορεύσουν από τους δρόμους τους εν μέσω διαμαρτυριών αλλά και ατυχημάτων.
Τα ηλεκτρικά πατίνια αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της εξίσωσης αναφορικά με την μικροκινητικότητα στο αστικό περιβάλλον. Ωστόσο η συμπεριφορά των χρηστών τους φαίνεται να κρούει τον κώδωνα του κινδύνου σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις, οι οποίες τα είχαν αρχικά υποδεχτεί με ανοιχτές αγκάλες.
Η μεγαλύτερη ελευθερία ατομικής μετακίνησης που προσφέρει ένα ηλεκτρικό πατίνι έχει φέρει μαζί της και μια σχετική αναρχία από μια σημαντική μερίδα των χρηστών των e-scooters. Η εν λόγω αναρχία καταγράφεται καθημερινά στη σωρεία παραβιάσεων του ΚΟΚ και εξίσου σημαντικά στα τροχαία ατυχήματα που έχουν ως πρωταγωνιστές τα ηλεκτρικά πατίνια.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα φαίνεται να παρουσιάζεται με τις εταιρείες μίσθωσης ηλεκτρικών πατινιών που μπαίνουν στο στόχαστρο των δήμων της Ευρώπης, οι οποίοι θέλουν να απαγορεύσουν την λειτουργία τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το Παρίσι, μια από τις πρώτες πρωτεύουσες της Γηραιάς Ηπείρου που καλωσόρισε τα ηλεκτρικά πατίνια και τις εταιρείες μίσθωσης στους δρόμους της πριν από μία περίπου πενταετία.
Τα στατιστικά στοιχεία έδειξαν όμως ότι μια μεγάλη μερίδα του κοινού που νοικιάζει ηλεκτρικά πατίνια όχι μόνο δεν τηρεί τον ΚΟΚ αλλά έχει και υψηλή συχνότητα εμπλοκής σε τροχαία ατυχήματα -ειδικά σε σχέση με τον μικρό αριθμό των ηλεκτρικών πατινιών έναντι των υπόλοιπων δικύκλων.
Παράλληλα τα ενοικιαζόμενα ηλεκτρικά πατίνια «εγκαταλείπονται» μετά τη χρήση τους σε διάφορα σημεία της πόλης με το θέαμα να χαρακτηρίζεται από πολλούς ακόμη και αποκρουστικό.