Ενημερωτικό Portal του Ράδιο Γάμμα 94 FM, Πάτρα
 

Ε.Αντώναρος : «Έπρεπε να συλληφθούν οι Ιταλοί της Hellenic Train και τα στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ»

Ο πρώην κυβερνητικός εκπρόσωπος και βουλευτής Επικρατείας, Ευάγγελος Αντώναρος, στην συνέντευξή του στον Τάσο Γκουριώτη, στην εκπομπή “Black Monday”, στην τηλεόραση του Pronews αναφερόμενος στο έγκλημα των Τεμπών ζήτησε το αυτονόητο:

Να συλληφθούν οι Ιταλοί της Hellenic Train και τα στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Αναφερόμενος στο παράδοξο της ιταλικής εταιρείας Hellenic Train η οποία απλώς… εισπράττει τα έσοδα από τις σιδηροδρομικές διαδρομές και δεν εμφανίζεται πουθενά μετά την τραγωδία στα Τέμπη και είναι παντελώς αόρατη είπε:

«Μόλις έγινε το δυστύχημα μπήκα στην ιστοσελίδα της Hellenic Train, διαπίστωσα λοιπόν ότι η εταιρεία αυτή, διοικείται από ένα Διοικητικό Συμβούλιο, όπου όλα τα μέλη είναι Ιταλοί με ιταλικά ονόματα.

Μου κάνει εντύπωση ότι δεν υπάρχει ούτε ένας Έλληνας η μία Ελληνίδα στο Διοικητικό Συμβούλιο.

Που αυτό γίνεται σε όλες τις εταιρείες όπως στην περίπτωση της Cosmote που ελέγχεται από την Deusche Telecom. 

Παρόλα ταύτα η διοίκηση της είναι ελληνική και τα μέλη του συμβουλίου είναι Έλληνες.

Δεύτερον, όταν γίνεται ένα τέτοιο γεγονός, λένε ποιος είναι ο διαχειριστής; Τι κάνουμε; για λόγους δικαστικής πρόληψης πας και τον πιάνεις. Και το απαγορεύεις ταυτόχρονα και την έξοδο από τη χώρα. Μέχρι να διαλευκανθεί αν έχει ευθύνη ή όχι.

Αυτό δεν έχει γίνει. Δεν αναφέρεται πουθενά η έλλειψη ελληνικής συμμετοχής στο Διοικητικό Συμβούλιό της και τρίτον, η εταιρεία αυτή εκτός από μία αρχική ανακοίνωση είναι αόρατη!

Δεν αναφέρεται πουθενά. Σα να τη προστατεύει κάποιος από το άγγιγμα του ελληνικού νόμου.

Δεν μπορούν όμως να μας λένε ότι πιάνουν τον ανεπαρκή σταθμάρχη και να περιοριστούν όλα σε αυτόν.

Υπάρχουν κι άλλα επίπεδα ευθύνης.

Για να το απλοποιήσουμε: Πάμε χαμηλά, αυτός που πατάει τα κουμπιά για να αλλάξουν οι ράγες. Δεύτερον η εταιρεία η οποία επιβλέπει το σύνολο και εισπράττει τα λεφτά.

Εδώ μαθαίνουμε ότι η εταιρεία δεν είναι σε θέση να μας πει πόσα εισιτήρια είχαν εκδοθεί στην συγκεκριμένη αμαξοστοιχία. Μάλιστα μου έχουν πει πως αντίθετα με όσα λένε μπήκανε πολλοί στο σταθμό της Λάρισας χωρίς να έχουν βγει τα εισιτήρια από το εκδοτήριο.

Είναι δυνατόν να μην ξέρεις; Πόσοι άνθρωποι βρίσκονται ανά πάσα στιγμή σε μία αμαξοστοιχία;

«Αυτό που συνέβη στα Τέμπη είναι αδιανόητο. Αν είχαν εφαρμοστεί οι κανόνες που εφαρμόζονται στις υπόλοιπες χώρες της ευρωπαΐκής ένωσης αυτό το πράγμα δεν θα έχει συμβεί. Είναι σα να μου λέτε ότι ένα μεγάλο επιβατικό αεροπλάνο πετάει χωρίς δεύτερο πιλότο. Μπορούμε το διανοηθούμε; Αδιανόητο.

Ή αλλιώς είναι σα να λέμε ότι το αεροπλάνο αυτό θα πετούσε χωρίς ελεγκτή ενέργειας κυκλοφορίας ή χωρίς τα απαραίτητα τεχνικά συστήματα.

Και επέτρεψαν λοιπόν σε δύο τρένα ένα από το Βορρά και ένα από το Νότο να κινούνται με έναν μηχανοδηγό το καθένα ή όποιος άλλος υπήρχε εκεί και είχε την ευθύνη.

Και ξαφνικά όλοι λένε πως για όλα φταίει ο σταθμάρχης. Ο σταθμάρχης έκανε όπως φαίνεται ένα μοιραίο ανθρώπινο λάθος. Αλλά για το μοιραίο ανθρώπινο λάθος πρέπει να υπάρχει ένας άλλος μηχανισμός που να το ελέγχει.

Μοιραστείτε το άρθρο
Χωρίς σχόλια

Δυστυχώς, η φόρμα σχολίων είναι ανενεργή αυτή τη στιγμή.