Την επίσημη έναρξη των εργασιών του νέου αυτοκινητόδρομου Πατρών-Πύργου κήρυξε την Πέμπτη από το εργοτάξιο της Αμαλιάδας ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Ο νέος αυτοκινητόδρομος προσφέρει μία πολύτιμη οδική υποδομή για την πολυδιάστατη ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής της νοτιοδυτικής Ελλάδας, όπως και την ασφαλή σύνδεσή της με το εθνικό δίκτυο.
Ο νέος, σύγχρονος αυτοκινητόδρομος Πατρών-Πύργου θα έχει μήκος 74,5 χιλιόμετρα, το πλάτος του οδοστρώματος θα υπερβαίνει τα 21 μέτρα, ενώ το παράπλευρο και κάθετο οδικό δίκτυο θα έχει μήκος 124 χιλιόμετρα. Στην τελική του ανάπτυξη ο δρόμος θα περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, οκτώ ανισόπεδους κόμβους, 15 γέφυρες και 64 διαβάσεις. Η προθεσμία για την ολοκλήρωσή του ανέρχεται στους 40 μήνες.
Η κατασκευή συνοδεύεται από επιπρόσθετο έργο αξίας 30 εκατομμυρίων ευρώ για στοχευμένα έργα οδικής ασφάλειας στον υφιστάμενο άξονα, ώστε να προστατευθούν ανθρώπινες ζωές.
Μητσοτάκης: «Έτοιμος σε 3 χρόνια ο αυτοκινητόδρομος Πατρών-Πύργου»
«Το είπαμε το κάναμε πράξη. Σε τρία χρόνια από τώρα ο δρόμος αυτός θα έχει ολοκληρωθεί» τόνισε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης κατά την ομιλία του στην Αμαλιάδα, στην εκδήλωση για την έναρξη των εργασιών του νέου τμήματος αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος, έργο το οποίο χαρακτήρισε «απόδειξη της συνέπειας λόγων και έργων αυτής της κυβέρνησης».
Ο πρωθυπουργός έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στο ότι «ύστερα από πολλά χρόνια καθυστερήσεων, υποσχέσεων που έμειναν στα λόγια, παίρνουν επιτέλους μπροστά οι μηχανές για τον αυτοκινητόδρομο Πάτρα-Πύργος».
Παππάς: “Σταματήσατε την Πατρών – Πύργου για τρία χρόνια και φορτώσατε τους Έλληνες με 500 εκατ. ευρώ επιπλέον”
«Στην Πατρών – Πύργου, η κυβέρνηση Μητσοτάκη, όχι μόνο αδράνησε τρία χρόνια, αλλά φεσώνει και τον λαό με άλλα 500 εκατ. ευρώ μέσω απευθείας ανάθεσης», ανέφερε σε δήλωσή του ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Νίκος Παππάς.
Και συνέχισε: «Τρία χρόνια παλινωδίες, ψέματα και κοροϊδία του λαού της Ηλείας και της Αχαΐας.
Και σήμερα ο κ. Μητσοτάκης και ο κ. Καραμανλής πανηγυρίζουν:
- Γιατί δίνουν και αυτό το έργο με απευθείας ανάθεση, αφού σταμάτησαν τις εργασίες που είχαν ξεκινήσει επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ.
- Για το “καπέλο” των 120 εκατ. ευρώ σε σχέση με τον διαγωνισμό της δικής μας κυβέρνησης.
- Για την τριετή παράταση στην παραχώρηση των διοδίων της Κορίνθου – Πατρών, με κόστος 120 εκατ. ευρώ τον χρόνο για τους πολίτες.
Το έργο αυτό έπρεπε να ολοκληρώνεται τους επόμενους μήνες και ο κ. Μητσοτάκης, όχι μόνο καθυστέρησε τρία χρόνια, αλλά φεσώνει και τον ελληνικό λαό με 500 εκατ. ευρώ».