Ενημερωτικό Portal του Ράδιο Γάμμα 94 FM, Πάτρα
 

Η φτώχεια οδηγεί τον κόσμο σε χαμηλής ποιότητας έτοιμο φαγητό

Στον κλάδο του έτοιμου φαγητού παρατηρείται κινητικότητα. Σημειωτέον ότι η κατηγορία αυτή, η οποία βασίζεται σε χαμηλού κόστους και ποιότητας πρώτες ύλες (π.χ. ξύδι, μυρωδικά, αυγά, γιαούρτι, λιπαρά, κ.ά.), πωλείται σε υψηλότερη τελική τιμή λόγω μεταποίησης και ετικέτας, εμφανίζοντας ικανοποιητικά μικτά περιθώρια.

Χθες, η θυγατρική του ομίλου BeSpoke του προέδρου Σπ. Θεοδωρόπουλου εξαγόρασε το 70% της 3P Salads.

Από την πλευρά της, μέσα στο καλοκαίρι η Σκλαβενίτης απέκτησε τη Σπιτική Κουζίνα, που διαθέτει 25 καταστήματα στην Αττική και προσφέρει μαγειρευτό φαγητό σε πακέτο.

Η Σκλαβενίτης υλοποιεί στη Μάνδρα μια μεγάλη μονάδα παραγωγής έτοιμου φαγητού. Αν έχει φάει κανείς από την νυν κουζίνα του Σκλαβενίτη, θα αντιληφθεί τι εννοούμε

Δυστυχώς λόγω φτώχειας ο κόσμος στρέφεται ολοένα και περισσότερο στα έτοιμα γεύματα, των οποίων το κόστος, σε σχέση με το σπιτικό φαγητό και την ενέργεια που καταναλώνουν είναι γενικά χαμηλότερο.

Μοιραστείτε το άρθρο
Χωρίς σχόλια

Αφήστε ένα σχόλιο