Στον κλάδο του έτοιμου φαγητού παρατηρείται κινητικότητα. Σημειωτέον ότι η κατηγορία αυτή, η οποία βασίζεται σε χαμηλού κόστους και ποιότητας πρώτες ύλες (π.χ. ξύδι, μυρωδικά, αυγά, γιαούρτι, λιπαρά, κ.ά.), πωλείται σε υψηλότερη τελική τιμή λόγω μεταποίησης και ετικέτας, εμφανίζοντας ικανοποιητικά μικτά περιθώρια.
Χθες, η θυγατρική του ομίλου BeSpoke του προέδρου Σπ. Θεοδωρόπουλου εξαγόρασε το 70% της 3P Salads.
Από την πλευρά της, μέσα στο καλοκαίρι η Σκλαβενίτης απέκτησε τη Σπιτική Κουζίνα, που διαθέτει 25 καταστήματα στην Αττική και προσφέρει μαγειρευτό φαγητό σε πακέτο.
Η Σκλαβενίτης υλοποιεί στη Μάνδρα μια μεγάλη μονάδα παραγωγής έτοιμου φαγητού. Αν έχει φάει κανείς από την νυν κουζίνα του Σκλαβενίτη, θα αντιληφθεί τι εννοούμε
Δυστυχώς λόγω φτώχειας ο κόσμος στρέφεται ολοένα και περισσότερο στα έτοιμα γεύματα, των οποίων το κόστος, σε σχέση με το σπιτικό φαγητό και την ενέργεια που καταναλώνουν είναι γενικά χαμηλότερο.