O A.Βακάκης των Jumbo ξεκίνησε να ανησυχεί για το δημογραφικό πρόβλημα γιατί απλά δεν υπάρχουν παιδιά για να ψωνίζουν!
Η μείωση των γεννήσεων μεταφράζεται σταδιακά σε λιγότερους μαθητές, και αυτό σημαίνει λιγότεροι πελάτες καθώς η αλήθεια είναι ότι αυτή η κατηγορία πελατών (τα σχολικά είδη) αποτελεί μια από τις σταθερές πηγές εσόδων της εταιρείας και βλέπει τις πωλήσεις να μειώνονται αναγκαστικά.
Η πρώτη κίνηση του ομίλου για να αναπληρώσει τις απώλειες των εσόδων του είναι να βάλει προϊόντα που είναι επιλέξιμα και από άλλες ηλικιακές ομάδες ενώ στρέφεται παράλληλα και στο εξωτερικό.
Στη Ρουμανία βέβαια η πρόσφατη αύξηση του ΦΠΑ από τον Αύγουστο του 2025 αποτέλεσε μία ακόμα δοκιμασία, την οποία η εταιρεία επέλεξε να απορροφήσει εκεί, προκειμένου να διατηρήσει τη σχέση τιμής-ποιότητας στην συγκεκριμένη αγορά.
Στη Βουλγαρία, οι πωλήσεις παραμένουν σταθερές, ωστόσο ο επιχειρηματίας ανησυχεί για τις πληθωριστικές πιέσεις που μπορεί να προκαλέσει η επικείμενη ένταξη της χώρας στο ευρώ.