Βαρύ κλίμα επικρατεί στο Μέγαρο Μαξίμου απέναντι στον Δημήτρη Αβραμόπουλο μετά τις δηλώσεις του κατά του υπουργού ΠΡΟ.ΠΟ Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, για το βελγικό ένταλμα σύλληψης.
Αυτό το «κρατούσε το έγγραφο τρεις μέρες στο συρτάρι» ακούστηκε πολύ άσχημα.
Πηγές της κυβέρνησης κάνουν λόγο για «άστοχη κίνηση εντυπωσιασμού», ενώ η δημόσια επίθεση του πρώην Επιτρόπου κατά του Μιχάλη Χρυσοχοΐδη και της ΕΛ.ΑΣ. προκάλεσε έντονη δυσαρέσκεια.
Παρότι αρχικά υπήρχε διάθεση στήριξης, η προσπάθεια του Αβραμόπουλου να μεταθέσει ευθύνες στην Κατεχάκη έπεσε στο κενό και πλέον έχουν αποφασίσει, να αποστασιοποιηθούν.
Ο Παύλος Μαρινάκης έστειλε σαφές μήνυμα ότι «όταν μας καλούν οι αρχές, οφείλουμε να πηγαίνουμε», ενώ πολλοί βουλευτές της ΝΔ εκφράζουν αμηχανία για την υπόθεση.