23 «γαλάζιοι» βουλευτές είναι ήδη στα «κάγκελα» για τον Α.Σκέρτσο (και άρα και για τον Κ.Μητσοτάκη)
Οι «5», που έστειλαν, λέει, ανοιχτή επιστολή στο Μαξίμου μέσω της εφημερίδας «ΤΑ ΝΕΑ», αποκαθηλώνοντας το «επιτελικό κράτος», δεν είναι μεταξύ των 13, των οποίων έχει αρθεί η ασυλία για την υπόθεση ΟΠΕΚΕΠΕ. Όπερ σημαίνει ότι έχουμε 13 με άρση ασυλίας, 5 που στέλνουν επιστολές, 4