«Αντίμετρα» για τη δυσαρέσκεια των βουλευτών ενόψει της συνεδρίασης της ΚΟ της ΝΔ
Στην αντίστροφη μέτρηση για τη συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της ΝΔ, μεθαύριο Πέμπτη, εντείνονται οι «ζυμώσεις» με τους γαλάζιους βουλευτές, με στόχο, αν μη τι άλλο, να εκτονωθεί η ένταση στην κλειστή διαδικασία και να μη μεταφερθεί στο Συνέδριο της ερχόμενης εβδομάδας το κλίμα εσωστρέφειας και γκρίνιας που υπάρχει αυτή