Σε αύξηση επιτοκίων προχώρησε η κεντρική τράπεζα της Νορβηγίας
Η Τράπεζα της Νορβηγίας ανακοίνωσε την αύξηση κατά 0,25 της μονάδας του βασικού επιτοκίου στο 4,25% και έγινε η πρώτη κεντρική τράπεζα στην Ευρώπη που συσφίγγει την νομισματική της πολιτική από την έναρξη του πολέμου στην Μέση Ανατολή. «Η αύξηση των τιμών είναι υπερβολικά υψηλή και βρίσκεται