Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: Νέα «βόμβα» για κομπίνες 40 εκατ .ευρώ – Μπλόκο σε 40.000 ΑΦΜ
Πάνω από 40 εκατ. ευρώ πήγαν στα Κέντρα Υποδοχής Δηλώσεων αντί στους παραγωγούς. Πώς έστησαν τις κομπίνες με τα επιδοτούμενα προγράμματα που παρέχουν κίνητρα και ενισχύσεις στους παραγωγούς, προκειμένου να εφαρμόσουν γεωργικές πρακτικές φιλικές στο περιβάλλον. Το έγγραφο Τυχεροπούλου του 2023 που έδειχνε υπέρβαση