Η Κοβέσι κατήγγειλε στην Ε.Ε. την κυβέρνηση
Βαθαίνει ο διασυρμός της χώρας μας στους ευρωπαϊκούς θεσμούς εξαιτίας των χειρισμών της κυβέρνησης προκειμένου οι πολιτικοί που φαίνεται να εμπλέκονται στο σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ να τύχουν ειδικής μεταχείρισης. Και δεν είναι μόνο ο διασυρμός, αλλά αρχίζει παράλληλα να διαφαίνεται και ο κίνδυνος να χάσει