Ειρ. Αγαπηδάκη για παιδική παχυσαρκία: Η Ελλάδα πέρασε από την άρνηση στη δράση
Η Ελλάδα πέρασε από την άρνηση στη δράση, δήλωσε η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη, κατά την τοποθέτησής της στην επίσημη εκδήλωση ολοκλήρωσης της Εθνικής Δράσης κατά της Παιδικής Παχυσαρκίας. Το εγχείρημα υλοποιήθηκε από το υπουργείο Υγείας σε συνεργασία με την UNICEF, στο πλαίσιο του Εθνικού