Ενημερωτικό Portal του Ράδιο Γάμμα 94 FM, Πάτρα
 

Πανελλαδικές : Τι δείχνουν τα στατιστικά στοιχεία των βαθμολογιών για τα ειδικά μαθήματα

Σημαντικά στοιχεία σχετικά με την πορεία των βάσεων σε συγκεκριμένες σχολές που απαιτούσαν την εξέταση σε ειδικά μαθήματα, εξάγονται από τις βαθμολογικές επιδόσεις των υποψηφίων των πανελλαδικών, που δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα.

Όπως φαίνεται από τους πίνακες με τα στατιστικά των επιδόσεων που αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα του υπουργείου Παιδείας, οι περισσότεροι υποψήφιοι διαγωνίστηκαν στο μάθημα των Αγγλικών (13.768) ενώ στα μαθήματα Ελεύθερο και Γραμμικό Σχέδιο συμμετείχαν 1.609 και 1.579 αντίστοιχα.

Σχετικά με τις επιδόσεις τα μεγαλύτερα ποσοστά υποψηφίων που βρέθηκαν κάτω από τη βάση, εντοπίζονται στο μάθημα Μουσική Αντίληψη και Γνώση (55,17%), ακολουθεί το μάθημα της Αρμονίας (34,01%) και έπεται ο Έλεγχος Μουσικών Ικανοτήτων με 25,08%.

Αναφορικά με την εικόνα με τα αγωνίσματα για τα ΤΕΦΑΑ, φαίνεται πως πάνω από τους μισούς (52,72%) δεν κατάφεραν να πιάσουν τη βαθμολογική βάση.

eidika_mousika_mathimata

Πού εντοπίζονται οι περισσότεροι αριστούχοι

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα στοιχεία για τους αριστούχους στα ειδικά μαθήματα που διαγωνίστηκαν οι υποψήφιοι.

Σύμφωνα με την επεξεργασία των στοιχείων, το μεγαλύτερο ποσοστό αριστούχων – όσοι δηλαδή βρέθηκαν στη βαθμολογική κλίμακα 18-20 – εντοπίζεται στο μάθημα των Ισπανικών με 44,71% , ακολουθούν το μάθημα της Μουσικής Εκτέλεσης και Ερμηνείας με 40,78% και των Ιταλικών με 40,66%.

Στον αντίποδα, τα μικρότερα ποσοστά αριστούχων καταγράφονται στο μάθημα της Μουσικής Αντίληψης (0,55%), στο Ελεύθερο Σχέδιο (3,60%), στα Αγγλικά (5,93%) και στην Αρμονία με 6,80%.

Οι βάσεις εισαγωγής

Οι βαθμολογικές επιδόσεις των υποψήφιων στα ειδικά μαθήματα, αναμένεται να επηρεάσουν μία σειρά από τμήματα στα οποία είναι απαραίτητη η εξέταση σε ένα από τα παραπάνω ειδικά μαθήματα.

Για παράδειγμα, τα μαθήματα Ελεύθερο και Γραμμικό Σχέδιο, αφορούν μεταξύ άλλων σε τμήματα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, Εσωτερικής Αρχιτεκτονικής και Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας.

Πηγή: alfavita.gr

Μοιραστείτε το άρθρο
Χωρίς σχόλια

Δυστυχώς, η φόρμα σχολίων είναι ανενεργή αυτή τη στιγμή.