Ενημερωτικό Portal του Ράδιο Γάμμα 94 FM, Πάτρα
 

Η αξυρισιά δε σε κάνει πολέμαρχο, ούτε φυσικά τα επικοινωνιακά τερτίπια γεμίζουν τα στομάχια του λαού


Με λουκ α λα Ζελένσκι ή Μακρόν, εικόνα… πολεμάρχου, ο Κυριάκος Μητσοτάκης μας ανακοίνωσε ότι ουσιαστικά δε μπορεί να κάνει πολλά για να προστατέψει τα ευάλωτα νοικοκυριά.

Στη μόδα των ημερών όπου οι ηγέτες εμφανίζονται κουρασμένοι, αξύριστοι, με μπλουζάκια και γενικώς δείχνουν ότι είναι στην πρώτη γραμμή των προβλημάτων και του πολέμου, ο πρωθυπουργός έκανε ένα διάγγελμα που ουσιαστικά δεν είχε κανένα λόγο να κάνει.

Δεν ανακοίνωσε κάτι ουσιαστικό, αφού όλα θα εξειδικευτούν από τους αρμόδιους υπουργούς την Πέμπτη.

Δεν καθησύχασε τους πολίτες, ότι δε θα πληγούν από την οικονομική λαίλαπα του πολέμου.

Δεν έδωσε προοπτικές στον κόσμο που στενάζει από τα βενζινάδικα μέχρι τα σουβλατζίδικα και τα σούπερ μάρκετ.

Και γενικώς, έπαιξε για άλλη μια φορά με το επικοινωνιακό. Με το πώς θα φτιάξει το προφίλ του ισχυρού ηγέτη που αγωνίζεται για το καλό του λαού εν μέσω πολέμου.

Και καλά. Να βγαίνει ο Ζελένσκι από το μέτωπο αξύριστος, ταλαιπωρημένος και δυναμικός να το καταλάβουμε.

Να βγαίνει ο Μακρόν, έστω και από τα Ηλύσια Πεδία, αλλά από μια μεγάλη χώρα που δίνει διπλωματικές μάχες, να το καταλάβουμε.

Αλλά να βγαίνει ο Μητσοτάκης αξύριστος από το Ψυχικό που είναι κλεισμένος λόγω κορονoϊού τι νόημα είχε;

Εν πάση περιπτώσει, χρόνια τώρα ο πρωθυπουργός χτίζει την εικόνα ενός δυναμικού πολιτικού που είναι πάντα κοντά στον λαό. Το είπε άλλωστε και στο μήνυμά του:

«Η υπόσχεσή μου να βρίσκομαι πάντα δίπλα στον πολίτη ισχύει όσο ποτέ, χωρίς να κρύβω τα εμπόδια. Δίνοντας, όμως, και κατευθύνσεις για να τα ξεπεράσουμε, όπως το κάναμε πολλές φορές. Από το μεταναστευτικό και τις εθνικές προκλήσεις, μέχρι τη μάχη της υγείας και την οικονομική ανάταξη».

Τα πάντα, όμως, δεν είναι επικοινωνία. Χρειάζεται και η ουσία και αυτή χάνεται στα γραφεία των Αμερικανών επικοινωνιολόγων που έχει επιστρατεύσει η Αγία Οικογένεια.

Ο Μητσοτάκης μας είπε ότι δε θα θυσιάσει την οικονομία και δε θα ρισκάρει δίνοντας αφειδώς χρήματα. Και μας είπε ότι θα δώσει 1,1 δις ευρώ σε 3,2 εκατ. ευάλωτα νοικοκυριά με εισόδημα έως 30.000 ευρώ.

Προφανώς γιατί όσοι έχουν 31.000 ευρώ μπορούν να τα βγάλουν πέρα με τη βενζίνη στα 2,30 ευρώ και με όλα τα είδη διατροφής στον… Θεό.

Ουσιαστικά ο Μητσοτάκης μας είπε ότι θα δώσει περίπου 340 ευρώ χοντρικά σε κάθε οικογένεια και θα μάθουμε πώς θα γίνει αυτό την Πέμπτη.

Όμως, με το ρεύμα να έχει για πολλούς διπλασιαστεί, τα λεφτά που θα μοιραστούν είναι πράγματι ψίχουλα και θα κλάψουνε μανούλες.

Ο Μητσοτάκης επέλεξε για άλλη μια φορά να πάρει επιδοματικού χαρακτήρα μέτρα, κι όχι μόνιμες παρεμβάσεις στους φόρους για παράδειγμα.

Όταν ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης στα καύσιμα είναι ο τέταρτος υψηλότερος στην Ευρώπη με 0,70 ευρώ το λίτρο, και δεν τον μειώνει για τους μήνες που διαρκεί η ενεργειακή κρίση, τότε τι να τις κάνουμε τις «επιταγές ακρίβειας» και τις «επιταγές ενέργειας»;

Όταν δεν τολμά να συγκρουστεί με την Ευρώπη για να μειώσει τον ΦΠΑ π.χ. στο ψωμί, τότε είναι σίγουρο ότι θα πούμε το «ψωμί ψωμάκι».

Και ναι. Δε φύτρωσαν λεφτόδεντρα, ούτε θα γίνουμε ΣΥΡΙΖΑ να τάζουν και να μη δίνουν. Όταν, όμως, έχεις να μοιράσεις πάνω από 15 δις ευρώ από το γνωστό μαξιλαράκι ασφαλείας, και το μόνο που χρειάζεσαι είναι το πράσινο φως από τον ESM, τότε τα υπόλοιπα είναι ημίμετρα.

Ο κόσμος, συνολικά όμως κι όχι με εισοδηματικά κριτήρια, θέλει λύσεις. Θέλει μειώσεις φόρων που θα τον απαλλάξουν από ένα βραχνά.

Θέλει ουσιαστικές παρεμβάσεις κι όχι επιταγές χωρίς αντίκρισμα. Θέλει πραγματικούς ηγέτες που θα παίρνουν μέτρα για το λαό. Κι όχι μέτρα… μούσια σαν κι αυτά που είπαν στον Μητσοτάκη οι επικοινωνιολόγοι να αφήσει.

Η αξυρισιά δε σε κάνει πολέμαρχο, αλλά έναν γραφικό μιμητή που δεν έχεις και πολλά να πεις στον λαό σου, οπότε καταφεύγεις σε επικοινωνιακά τερτίπια.

Μοιραστείτε το άρθρο
Χωρίς σχόλια

Δυστυχώς, η φόρμα σχολίων είναι ανενεργή αυτή τη στιγμή.

})(jQuery)