Ενημερωτικό Portal του Ράδιο Γάμμα 94 FM, Πάτρα
ΑρχικήView All Posts (Σελίδα 766)

View All Posts

Οι ξένοι στην Ελλάδα είναι καλοδεχούμενοι λοιπόν. Αρκεί να διαθέτουν μια ιδιότητα: να έχουν λεφτά. Του Θέμη Τζήμα Πρέπει να είμαστε σαφείς στο εξής: ξενοφοβικοί εν γένει και ιδίως στη σημερινή δεξιά δεν υπάρχουν. Για παράδειγμα όταν έρχονται βαθύπλουτοι Άραβες, Αφρικανοί, Ασιάτες, Αμερικάνοι, Γερμανοί κλπ., πρώτη από

Στην αποδρομή του από την ζωή ο διαβόητος κροίσος Τζορτζ Σόρος, ένας κροίσος που μοιάζει σε πολλά με τον κλασικό «κακό» των ταινιών Τζέιμς Μποντ, έκανε μία πρόβλεψη για την Ελλάδα και την ελληνική οικονομία που, καλώς ή κακώς, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα: Ότι η Ελλάδα «Δεν

Θέμης Τζήμας Αυτό που γίνεται τούτες τις μέρες στην έρμη πατρίδα μας είναι (μια ακόμα) κορύφωση ενός από τους πιο χυδαίους μηχανισμούς προπαγάνδας που βιώσαμε ποτέ. Με πρωταγωνίστρια τη ΝΔ και με κομπάρσους τα πολιτικά πτώματα που λέγονται ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, όποτε η επικαιρότητα υπάρχει περίπτωση

Ο Λάκης Λαζόπουλος, αποκλειστικά στο newsbreak.gr, κάθε Τετάρτη στις 19:00 Απολαύστε τον πύρινο λόγο του, το μοναδικό του χιούμορ του, τον καυστικό σχολιασμό της επικαιρότητας αλλά και… πολλά περισσότερα! Δείτε το 24ο επεισόδιο: Εναλλακτικά, ακούστε το εδώ: Δείτε όλα τα επεισόδια, ΕΔΩ

Όσο κι αν ακούγεται μακάβριο, το ενδιαφέρον του επικοινωνιακού επιτελείου της ΝΔ είναι στραμμένο -ακόμη και αυτές τις ώρες- προς τις δημοσκοπήσεις. Για την ακρίβεια προς τις εσωτερικές κυλιόμενες μετρήσεις οι οποίες διεξάγονται σχεδόν καθημερινά. Μπορεί να συλλέγονται ακόμη σοροί και να αναζητούνται αγνοούμενοι στο Φρέαρ των Οινουσσών, το πιο βαθύ

Γιατί η Ελλάδα απεμπόλησε ένα σημαντικό πλεονέκτημα της Συμφωνίας των Πρεσπών. Τα μικροπολιτικά παιχνίδια της Αθήνας και η συνεχής υπονόμευση και διάβρωση της αμυντικής συνεργασίας. «Ήττα» και για την ελληνική αμυντική βιομηχανία Η «κρυφή» εμπλοκή των Τούρκων που κερδίζουν συνεχώς έδαφος στα Βαλκάνια. Του Πάρι

Τέλος στην «πολυτέλεια» ακόμη και μιας έτοιμης σαλάτας, ή ενός ψητού κοτόπουλου βάζουν ένας στους δύο καταναλωτές, τοποθετώντας στο καλάθι του σούπερ μάρκετ μόνο ότι είναι φθηνό και έχει ελκυστική σχέση ποιότητας – τιμής. Ωστόσο σε μεγάλο ποσοστό τα νοικοκυριά δεν επιλέγουν το «καλάθι του νοικοκυριού»