Το ΜΗΤΕΡΑ ως Κέντρο Αναφοράς για τον καρκίνο του παγκρέατος
Την Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2025 πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στο Συνεδριακό Κέντρο «Ν. Λούρος» του ΜΗΤΕΡΑ, Συνέντευξη Τύπου με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καρκίνου του Παγκρέατος, στην οποία αφιερώνεται η τρίτη Πέμπτη κάθε Νοεμβρίου. Στην εκδήλωση συμμετείχαν εκπρόσωποι των ΜΜΕ και της ιατρικής κοινότητας,