Πώς να διατηρήσετε το βάρος σας μετά τη δίαιτα

Η διατήρηση της απώλειας βάρους είναι ίσως η μεγαλύτερη «πρόκληση» μετά την ολοκλήρωση μιας δίαιτας, αφού έχει φανεί ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των ατόμων που καταφέρνουν να χάσουν βάρος, αδυνατούν να το διατηρήσουν για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Πολλές φορές, το γεγονός αυτό οφείλεται στον τρόπο με τον οποίο επιτυγχάνεται η επιθυμητή απώλεια, καθώς η υιοθέτηση αυστηρών και ακραίων διαιτών, που απαιτούν πολλές και μεγάλες αλλαγές στις διατροφικές συνήθειες του ατόμου, οδηγεί μόνο σε βραχυπρόθεσμα αποτελέσματα, καθώς μαζί με τις παλιές συνήθειες «επιστρέφουν» και τα κιλά που χάθηκαν… Αντίθετα, η εφαρμογή ενός ισορροπημένου και ήπια υποθερμιδικού διαιτολογίου, σχεδιασμένου σύμφωνα με τις ανάγκες και προτιμήσεις κάθε ατόμου, συνδέεται με μεγαλύτερες πιθανότητες επιτυχούς διατήρησης, διευκολύνοντας την υιοθέτηση μόνιμων αλλαγών στις διατροφικές συνήθειες.


Σε κάθε περίπτωση, επιστημονικές μελέτες έχουν δείξει ότι υπάρχουν ορισμένες συμπεριφορές που σχετίζονται με καλύτερα αποτελέσματα, όσον αφορά στη διατήρηση της απώλειας βάρους μετά από δίαιτα. Σε αυτές, περιλαμβάνονται αρχικά η συστηματική κατανάλωση πρωινού και η κατανομή της τροφής σε περισσότερα και μικρότερα γεύματα μέσα στη μέρα, καθώς με αυτόν τον τρόπο μπορεί να επιτευχθεί αποτελεσματική ρύθμιση του αισθήματος πείνας και καλύτερος έλεγχος της συνολικής πρόσληψης φαγητού και θερμίδων.

Από την άλλη, καθοριστική φαίνεται ότι είναι και η συμβολή της σωματικής δραστηριότητας και του περιορισμού της τηλεθέασης και του καθιστικού χρόνου. Ειδικότερα, πρόσφατα δημοσιευμένες συστάσεις προτείνουν 60-90 λεπτά φυσικής δραστηριότητας καθημερινά, προκειμένου να προληφθεί η επανάκτηση του χαμένου βάρους, ενώ η μείωση της παρακολούθησης τηλεόρασης σε λιγότερο από 10 ώρες την εβδομάδα έχει συσχετισθεί με καλύτερα αποτελέσματα στη διατήρηση της απώλειας.

Τέλος, η τακτική παρακολούθηση του σωματικού βάρους, για παράδειγμα σε εβδομαδιαία βάση, φαίνεται ότι αποτελεί ακόμη ένα μυστικό επιτυχίας, δίνοντας στο άτομο τη δυνατότητα να εντοπίσει εγκαίρως μια ενδεχόμενη αύξηση του βάρους και να προβεί σε κατάλληλες διορθωτικές κινήσεις.

ΣΧΕΤΙΚΑ

Σκλήρυνση Κατά Πλάκας (Πολλαπλή Σκλήρυνση) ονομάζουμε μια σημαντική νευρολογική νόσο.
Η διατροφή των παιδιών είναι καθοριστική κατά τη διάρκεια των εξετάσεων. 
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών του Κέντρου
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών του ΚέντρουΥγείας Χαλανδρίτσας, σε συνεργασία με το τμήμα αιμοδοσίας του ΓΝΠ «ΟΆγιος Ανδρέας» και τους Συλλόγους Γονέων & Κηδεμόνων προγραμματίζειεθελοντικές αιμοδοσίες :
Ο παιδικός καρκίνος  βρίσκεται στο επίκεντρο της  επιστημονικής - ενημερωτικής εκδήλωσης  του Παραρτήματος Πάτρας της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας .    Την Τετάρτη, 8 Μαΐου, στις 6.30 το απόγευμα, στο ξενοδοχείο ΑΣΤΗΡ , συζητάμε  για τον παιδικό καρκίνο  και την κληρονομικότητα,  με την βοήθεια κορυφαίων επιστημόνων  που θα μας  ενημερώσουν για τις τελευταίες εξελίξεις της νόσου στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Ακούστε τι δήλωσε ο πνευμονολόγος Διονύσης Παπαλεξάτος στην εκπομπή του Γιάννη Γεωργόπουλου για τις επιπτώσεις της Αφρικανικής σκόνης στο αναπενυστικό και την υγεία.
Η ομάδα του AsapScience πραγματοποίησε την έρευνα και όλοι οι λάτρεις του καφέ μπορούν πλέον να ησυχάσουν, αφού διαπιστώθηκε με επιστημονικό τρόπο το ποια είναι η βέλτιστη ώρα το πρωί για το αγαπημένο μας ρόφημα.
Ακούστε τι δήλωσε η πνευμονολόγος, Ασημίνα Ζανιά, στην εκπομπή της Άντυ Μαγνησαλή για τις συμπτώματα της γρίπης που είναι σε έξαρση αυτόν τον καιρό.
Δικαιολογημένα θεωρείται από τους κορυφαίους στο είδος του όχι μόνο στην Πάτρα και την Αχαϊα, αλλά γενικότερα σε πανελλήνιο επίπεδο και αναφερόμαστε