EV-ηλεκτρικά αυτοκίνητα: τα παρατράγουδα με τα τιμολόγια φόρτισης ήδη ξεκίνησαν στη Γερμανία!

Καιρό έχουμε να δούμε κάτι για τα νέα καλούδια που μας ετοιμάζουν οι Γερμανοί, παρέα με τους ντόπιους συνεργάτες τους, οπότε σήμερα επανερχόμαστε στο αντικείμενο. Η Γερμανία ετοιμάζεται να περάσει στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, οπότε επιδοτεί γενναία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, μήπως και πείσει τους ακόμα εντελώς δύσπιστους καταναλωτές να τα προτιμήσουν. Το μείζον πρόβλημα των αυτοκινήτων είναι βεβαίως η... ανώριμη τεχνολογία των μπαταριών, καθώς οι μπαταρίες λιθίου μπορεί να είναι καλές για τα κινητά και τους υπολογιστές, ωστόσο είναι απλά ανεπαρκείς για τ' αυτοκίνητα.

Πρώτη άμεση συνέπεια της ανώριμης τεχνολογίας των μπαταριών είναι το κατά πολύ αυξημένο βάρος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε σχέση με τα αντίστοιχα συμβατικά, κι αυτό αποτελεί από μόνο του ενεργειακή ηλιθιότητα, αφού πρέπει να ξοδέψει κανείς ενέργεια για να μετακινήσει το αυξημένο βάρος! Έμμεσο αποτέλεσμα του αυξημένου βάρους είναι η ανάγκη για συχνές φορτίσεις, οπότε  έρχεται στο προσκήνιο η ανάγκη για υποδομή φορτιστών κι ακόμα και στην πάμπλουτη Γερμανία η υποδομή είναι όχι μόνο ανεπαρκής, αλλά και μη τυποποιημένη: υπάρχουν αργοί φορτιστές, υπάρχουν ταχυφορτιστές, υπάρχουν διάφοροι προμηθευτές και, κυρίως, υπάρχουν πολλές διαφορετικές τιμές κιλοβατώρας.

 

Κατόπιν αυτού είναι περίπου λαχείο το σε ποια τιμή θα φορτιστεί το αυτοκίνητο: ενώ η φόρτιση στο σπίτι κοστίζει -επί του παρόντος- κατά μέσο όρο μόλις κάτω από 32 λεπτά ανά κιλοβατώρα, η τιμή στον τυπικό σταθμό φόρτισης είναι έως και 20 λεπτά υψηλότερη, σε γρήγορο φορτιστή είναι ακόμη και έως 45 λεπτά υψηλότερη, ενώ έχουν ήδη εμφανιστεί τιμές ακόμα και 79 λεπτά ανά κιλοβατώρα! Με τέτοια τιμή, το φουλάρισμα μιας μπαταρίας μπορεί να ξεπεράσει τα €60, οπότε οι μύθοι περί χαμηλού κόστους χρήσης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μόλις μας τελείωσαν.

 

Οι αναρτήσεις μας δημοσιεύονται στο greeklignite.blogspot.gr και αναδημοσιεύονται στο MeWe. Από 1/7/2021 πλέον δεν ανεβαίνουν στο Facebook.

 

Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να δείτε σε πρόσφατο δημοσίευμα της Zeit Online και το βασικό πρόβλημα εντοπίζεται στους πολλούς διαφορετικούς τρόπους πληρωμής: τον Απρίλιο οι καταναλωτές μπορούσαν να επιλέξουν ανάμεσα σε 383 μοντέλα τιμών για τη φόρτιση ηλεκτρικής ενέργειας, ανάλογα αν πλήρωναν τη στιγμή της φόρτισης ή αν είχαν συμβόλαιο. Ακόμα χειρότερα, υπάρχει και "τέλος περιαγωγής": αν το όχημα φορτίζεται σε σημείο φόρτισης με κάρτα χρέωσης άλλου παρόχου, επιβάλλονται περισσότερο ή λιγότερο υψηλές χρεώσεις περιαγωγής, όπως συμβαίνει με την ανάληψη χρημάτων μέσω ΑΤΜ άλλης τράπεζα;. Ως αποτέλεσμα η τιμή μπορεί ν' αυξηθεί κατά 20%.

 

Καλωσορίσατε στον υπέροχο κόσμο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ...

 

 

 

Για αναδημοσίευση, πρέπει να φαίνεται υποχρεωτικά ολόκληρο το κείμενο "Πηγή: greeklignite.blogspot.gr".

 

ΣΧΕΤΙΚΑ

Τι να ισχύει στις μέρες μας με αφορμή τον κορωνοϊό;;;Θα μπορούσες σήμερα να φανταστείς έναν ολυμπιονίκη να διαφημίζει τσιγάρα χαμογελαστός;
Μεγάλος σάλος προκλήθηκε από την εσπευσμένη ψήφιση νόμου για το ακαταδίωκτο των ειδικών λοιμωξιολόγων και λοιπών επιστημόνων, οι οποίοι ως μέλη επιτροπών εδώ και πάρα πολλούς μήνες παίζουν με τις ζωές μας.
ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΑΝΑΦΟΡΑΠρος                                                                              Την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κ.ΚεραμέωςΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΑΝΑΦΟΡΑΚοινοποιούμενη1. κ.Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου2. Περιφέρεια Κεντρικού Τομέα Αθηνών Τμήμα Παιδείας 3. Ο.Λ.Μ.ΕΠρος                                                                                      Την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κ.Κεραμέως ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΑΝΑΦΟΡΑ Κοινοποιούμενη 1. κ.Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου 2. Περιφέρεια Κεντρικού Τομέα Αθηνών Τμήμα Παιδείας 3. Ο.Λ.Μ.Ε
Οταν δολοφονείται ένας δημοσιογράφος μέρα μεσημέρι η μοναδική αστυνομική πλευρά του θέματος πρέπει να είναι η διαλεύκανση της δολοφονίας.
Ποιες υποθέσεις φωτιά χειριζόταν ο δολοφονημένος Γιώργος Καραϊβάζ;
Ο κάθε πολίτης κάθε κράτους, υποτίθεται ότι βελτιώνεται μέσω της παιδείας που προσφέρει το κράτος, αισθάνεται ασφαλής μέσω της δικαιοσύνης που θα απονεμηθεί αν αδικηθεί και βρίσκει παρηγοριά μέσω του θρησκευτικού οργανισμού στον οποίο πρόσκειται.
Μπορεί να ακούγεται και ως πολυτέλεια. Το να ανησυχεί δηλαδή κανείς, για τα όσα θα ακολουθήσουν, κατά τη διαδικασία επανόδου στην κανονικότητα.