Του ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΑΡΑΒΕΛΟΥ Δικηγόρου Αθηνών, Νομικού Συμβούλου Δήμου Ηλιούπολης, συντονιστή Νομικής Υπηρεσίας, συγγραφέα, κατοίκου Ηλιούπολης Αττικής, ατομικά και ως πατρός μαθητή της Γ’ Λυκείου και ανήλικης μαθήτριας της Α’ Λυκείου.

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΑΝΑΦΟΡΑ

Προς                                                                              

Την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κ.Κεραμέως

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΑΝΑΦΟΡΑ

Κοινοποιούμενη

1. κ.Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου

2. Περιφέρεια Κεντρικού Τομέα Αθηνών Τμήμα Παιδείας

 

3. Ο.Λ.Μ.Ε

Προς                                                                                     

Την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κ.Κεραμέως

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΑΝΑΦΟΡΑ

Κοινοποιούμενη

1. κ.Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου

2. Περιφέρεια Κεντρικού Τομέα Αθηνών Τμήμα Παιδείας

3. Ο.Λ.Μ.Ε

κ.Υπουργέ,

Έλαβα γνώση των κειμένων της διάταξης που καταστήσατε νόμο του κράτους και της κατόπιν αυτού του νόμου εκδοθείσης σχετικής ΚΥΑ. Ως δικηγόρος και πολίτης θεωρώ αμφότερα τα «νομοθετήματα» αντισυνταγματικά και παράνομα. Προσβάλλουν τον νομικό μας πολιτισμό και τις δημοκρατικές παραδόσεις του λαού μας. Πρόκειται για τις... διατάξεις που αφορούν τις διαδικασίες ελέγχων ή «αυτοελέγχων» των μαθητών για τον διαβόητο covid-19.

Στις διατάξεις αυτές επιχειρήσατε να υπερβείτε το εμπόδιο της αναγκαίας κατά νόμον συναίνεσης των ενηλίκων μαθητών ή των γονέων των ανηλίκων μαθητών, καθιστώντας αυτούς «συνενόχους».

Τόσο η ανωτέρω διάταξη, όσο και η σχετική επ’ αυτής ΚΥΑ, είναι προφανώς εκτός νομιμότητας, διότι:

1) Το «τεστ» συνιστά ιατρική πράξη, συνεπώς διέπεται από τις διατάξεις του ν. 3418/05 Κώδ. Ιατρ. Δεοντολ.).

2) Το «τεστ» παραβιάζει το άρθρο 11 του ίδιου νόμου, γιατί δεν προηγήθηκε ιατρική ενημέρωση.

3) Το «τεστ» παραβιάζει το άρθρο 12 του ίδιου νόμου, καθώς παρακάμπτει την συναίνεση των υποβαλλομένων σε αυτό ή των γονέων.

4) Το «τεστ» είναι παράνομο γιατί διενεργείται από μη ιατρούς.

5) Το επιχείρημα ότι δήθεν οι ανωτέρω διατάξεις δεν εφαρμόζονται ,καθώς το «τεστ» γίνεται με επιμέλεια των ιδίων των ενηλίκων ή, επί ανηλίκων, των γονέων τους, είναι σαθρό και αβάσιμο, καθώς γίνεται στο πλαίσιο άσκησης τυραννικής και αξιόποινης βίας, αφού οι διδάσκοντες καλούνται από την ανωτέρω διάταξη , να πράξουν το πρωτάκουστο: να εκδιώξουν ή εμποδίσουν τα παιδιά που τυχόν δεν συναινούν, να εισέλθουν στις αίθουσες διδασκαλίας ή να συμμετάσχουν σε εξετάσεις που αφορούν το μέλλον τους.

6) Το «τεστ» είναι παράνομο γιατί αντίκειται και τις διατάξεις του άρθρου 338 ν. 4512/2018,που ορίζει ότι οποιαδήποτε απόφαση που αντίκειται στον ν.3418/05, Κώδικα ιατρικής Δεοντολογίας, είναι άκυρη, και αν σε αυτήν έχει συμμετάσχει γιατρός, υπέχει πειθαρχική ευθύνη.

7) Το «τεστ» είναι παράνομο γιατί αντίκειται στο Σύνταγμα και τις διεθνείς Συνθήκες και Συμβάσεις:

α) Δεκάλογος της Νυρεμβέργης.

β) Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (άρθρο 5).

γ) Παγκόσμια Διακήρυξη για την Βιοηθική (άρθρο 6 επ)

δ) Σύμβαση Οβιέδο 1997 (άρθρα 1,5 επ.)

κ.Υπουργέ

Επιχειρείται για πρώτη φορά, με εξαίρεση την περίοδο της στρατιωτικής χούντας, (που ενθυμούμαι ως μαθητής) βάναυση επέμβαση σε βάρος της ψυχής και του σώματος των μαθητών, καθιστώντας το μέλλον των ιδίων και της παιδείας ζοφερό.

Στην διαδικασία αυτή επιχειρείται η εμπλοκή και των καθηγητών, η μετατροπή τους δηλαδή σε συνενόχους. Με τρόπο πρωτοφανή τους υποχρεώνετε να εμποδίζουν την είσοδο σε μαθητές ή να εκδιώκουν μαθητές από τον φυσικό τους χώρο, την ιερή αίθουσα διδασκαλίας και να λαμβάνουν απουσίες, αν δεν φέρουν μαζί τους δις της εβδομάδος το «πιστοποιητικό υγειονομικών φρονημάτων» που καθιερώσατε!

Κατόπιν αυτού υποχρεώθηκα να αντιταχθώ, όπως και πολλοί άλλοι πολίτες και γονείς, θεωρώντας πως με την στάση μου υπερασπίζομαι την αξιοπρέπεια μου, την αξιοπρέπεια των παιδιών μας αλλά και την αξιοπρέπεια των ίδιων των διδασκόντων, που πρέπει οι ίδιοι να αναλάβουν την υπεράσπισή της.

Υπέβαλα προς τους αρμοδίους, Διευθυντή και διδάσκοντες του Λυκείου όπου φοιτούν τα παιδιά μου, την από 9.4.2021 Δήλωσή μου, ζητώντας από αυτούς να αντιταχθούν στις απαράδεκτες διατάξεις που ψηφίσατε, όπως έχουν καθήκον ως άνθρωποι, επιστήμονες και εκπαιδευτικοί.

Τους υπέμνησα δε να διατυπώσουν σαφώς την αντίρρησή τους, όπως έχουν υποχρέωση, δημοσίως και με σθένος, εφόσον πράξετε το αδιανόητο, ήτοι τους εξαναγκάσετε να ενεργήσουν παρανόμως.

Υποχρεώθηκα να υπενθυμίσω προς αυτούς τις διατάξεις του νόμου που δεν συγχωρεί τη βολική θεωρία της δήθεν «εντολή», όταν πρόκειται να συμπράξει ο υπάλληλος σε παρανομίες, άνευ εγγράφου εναντιώσεως προς τους ανωτέρους εντολείς του. (ιδετ. παράγρ 1,2 ν 3528/07. «νομιμότητα υπηρεσιακών ενεργειών». Και την υποχρέωση του να εναντιωθεί σε εντολές (πχ ΚΥΑ), προφανώς αντισυνταγματικές (παράγρ 3 ιδίου νόμου).

Υποχρεώθηκα  να υπενθυμίσω προς αυτούς ότι η επιβαλλόμενη παράνομη αυτή συμμετοχή καθηγητών στην παρεμπόδιση μαθητών να εισέλθουν στην αίθουσα, συνιστά, μεταξύ των άλλων, κατ’ έλαττον παράβαση καθήκοντος και άσκηση παρανόμου βίας. Τούτο, πέραν των άλλων, διότι η παιδεία -εκπαίδευση, είναι υποχρέωση της Πολιτείας (άρθρο16 Συντ.), πολύ περισσότερο στην περίπτωση της θωρακισμένης από το Σύνταγμα υποχρεωτικής εκπαίδευσης.

κ.Υπουργέ

Επισήμανα προς τους διδάσκοντες ότι δεν καλύπτονται νομικά από τον παράνομο νόμο σας και από την νομικώς απαράδεκτη ΚΥΑ και τους ζήτησα ως πατέρας, άνθρωπος και επιστήμων δικηγόρος, να μην επιτρέψουν σε κανέναν, ούτε και σε εσάς, να τους εξαναγκάσει να πράξουν το πρωτοφανές, ακατανόητο και ακραίο: να εμποδίσουν μαθητές να μπουν στις αίθουσες να μάθουν γράμματα! Προφάσεις παρενδεδυμένες με «νομικά» ενδύματα συνιστούν βαρύτατη Ύβρι.

κ.Υπουργέ

Την νομιμότητα δεν την ορίζετε εσείς ούτε η Εισαγγελία, αλλά το ίδιο το Σύνταγμα και οι νόμοι του Κράτους, των οποίων εγγυητής είναι μόνον ο λαός!

Είμαι βέβαιος ότι οι διδάσκοντες θα πράξουν το καθήκον τους. Θα αφήσουν τα παιδιά μας να κάνουν ήσυχα και ανεπηρέαστα το μάθημά τους. Να πάνε ήρεμα στις δύσκολες, εξαιτίας των επιλογών σας, φετινές εξετάσεις τους.

Η παρούσα κοινοποιείται και προς:

1.     κ.Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου ένεκα του θεσμικού του ρόλου, προς γνώσιν του και για τις νόμιμες συνέπειες.

2.     Περιφέρεια Κεντρικού Τομέα Αθηνών Τμήμα Παιδείας

3.     Ο.Λ.Μ.Ε.

προς γνώσιν απάντων και για τις νόμιμες συνέπειες.

Δηλώνω πως θα δημοσιοποιήσω την παρούσα όπου δει, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Παρακαλώ η επιστολή-αναφορά μου να πρωτοκολληθεί από τις Υπηρεσίες που απευθύνεται και να μου αποσταλεί ο σχετικός εκάστης αριθμός πρωτοκόλλου στο email μου.

Με την τιμή που αρμόζει

 

ΣΧΕΤΙΚΑ

Τι να ισχύει στις μέρες μας με αφορμή τον κορωνοϊό;;;Θα μπορούσες σήμερα να φανταστείς έναν ολυμπιονίκη να διαφημίζει τσιγάρα χαμογελαστός;
Μεγάλος σάλος προκλήθηκε από την εσπευσμένη ψήφιση νόμου για το ακαταδίωκτο των ειδικών λοιμωξιολόγων και λοιπών επιστημόνων, οι οποίοι ως μέλη επιτροπών εδώ και πάρα πολλούς μήνες παίζουν με τις ζωές μας.
Οταν δολοφονείται ένας δημοσιογράφος μέρα μεσημέρι η μοναδική αστυνομική πλευρά του θέματος πρέπει να είναι η διαλεύκανση της δολοφονίας.
Ποιες υποθέσεις φωτιά χειριζόταν ο δολοφονημένος Γιώργος Καραϊβάζ;
Ο κάθε πολίτης κάθε κράτους, υποτίθεται ότι βελτιώνεται μέσω της παιδείας που προσφέρει το κράτος, αισθάνεται ασφαλής μέσω της δικαιοσύνης που θα απονεμηθεί αν αδικηθεί και βρίσκει παρηγοριά μέσω του θρησκευτικού οργανισμού στον οποίο πρόσκειται.
Μπορεί να ακούγεται και ως πολυτέλεια. Το να ανησυχεί δηλαδή κανείς, για τα όσα θα ακολουθήσουν, κατά τη διαδικασία επανόδου στην κανονικότητα.
Ζούμε σε μια χώρα που - με πρόσχημα τον ιό -  σε δέρνουν επειδή βγήκες να μαζέψεις λίγο