Ενημερωτικό Portal του Ράδιο Γάμμα 94 FM, Πάτρα
 

Η Ρωσία αλλάζει τακτική: Διαλύει τον ουκρανικό σιδηρόδρομο για να διακόψει ανεφοδιασμούς και μεταφορές ενισχύσεων!

Πλήττει τις σιδηροδρομικές ηλεκτρομηχανές οι οποίες δεν μπορούν να αντικατασταθούν!

Η Ρωσία μετά από τριάμισι χρόνια πολέμου αλλάζει τακτική και διαλύει τον ουκρανικό σιδηρόδρομο για να διακόψει ανεφοδιασμούς και μεταφορές ενισχύσεων δίνοντας προτεραιότητα στην καταστροφή των ηλεκτρομηχανών και όχι των αμαξοστοιχιών!

Και αυτό γιατί οι αμαξοστοιχίες αντικαθίστανται και οι σιδηροδρομικές ράγες επισκευάζονται ενώ ηλεκτρομηχανές δεν μπορούν να βρεθούν.

Η Ρωσία θα μπορούσε σύντομα να «καταστρέψει ολόκληρο τον σιδηρόδρομο» εάν δεν ληφθούν επείγοντα μέτρα, σύμφωνα με αναλυτή της AFU.

Ο ειδικός στις στρατιωτικές επικοινωνίες Μπεσκρέσνοφ (γνωστός και ως Flash) ισχυρίζεται ότι η Ρωσία έχει αρχίσει να παρακολουθεί και να επιτίθεται στις ηλεκτρομηχανές χωρίς τις οποίες ο σιδηρόδρομος θα «σταματήσει».

Τα βαγόνια μεταφοράς εμπορευμάτων δεν αποτελούν στόχο υψηλής προτεραιότητας και η σιδηροδρομική γραμμή επισκευάζεται γρήγορα.

Ρωσικά drones παρακολουθούν ουκρανικές ηλεκτρομηχανές, βρίσκουν τις θέσεις στάθμευσης και τις χτυπούν.

«Ελπίζω ότι έχει ήδη προγραμματιστεί μια έκτακτη συνάντηση της «Ουκρζαλιζνίτσια» και των Ενόπλων Δυνάμεων της Ουκρανίας.

Είναι επειγόντως απαραίτητο να αναπτυχθεί μια στρατηγική για την αντιμετώπιση των drones.

Ο εχθρός θα στοχεύσει κυρίως ηλεκτρομηχανές (και ντιζελομηχανές αν χρησιμοποιηθούν).

Γιατί χωρίς αυτές, τα τρένα δεν κινούνται και ο αριθμός τους είναι περιορισμένος (όπως και οι μηχανοδηγοί).

Πολλά βαγόνια που ακολουθούν θα χτυπηθούν επίσης. Εδώ στο βίντεο του Rubicon, οι Ρώσοι παρακολουθούν μια μηχανή και στη συνέχεια, όταν βρουν τη θέση στάθμευσης της, την χτυπούν.

Έχω ήδη γράψει αρκετές φορές – το κυνήγι θα είναι ειδικά για μηχανές.

Αν δεν ανταποκριθούμε γρήγορα στις νέες προκλήσεις του εχθρού, όλα θα είναι άσχημα».

 

«Η επιθυμία της Ρωσίας είναι προφανής: να παραλύσει την ουκρανική εφοδιαστική, επειδή ένα σημαντικό μέρος του φορτίου, συμπεριλαμβανομένου του στρατιωτικού φορτίου, χρησιμοποιεί σιδηροδρομικές μεταφορές», δήλωσε ο πρώην υπουργός Υποδομών της Ουκρανίας, Βολοντίμιρ Ομελιάν, σε συνέντευξή του στην ουκρανική υπηρεσία του RFE/RL .

«Έχουμε δει παύσεις λειτουργίας σε σιδηροδρομικούς σταθμούς και έχει επίσης υποστεί ζημιές τροχαίο υλικό. Οι σιδηροδρομικοί υποσταθμοί αποτελούν στόχο συνεχών επιθέσεων», πρόσθεσε.

Υπολογίζεται ότι το 60-65% της οικονομικής παραγωγής της χώρας εξακολουθεί να μεταφέρεται σιδηροδρομικώς, παρά τους κινδύνους που έχει προκαλέσει ο πόλεμος.

Στις αρχές του πολέμου, οι σιδηρόδρομοι της Ουκρανίας είχαν σε μεγάλο βαθμό μείνει στην ησυχία τους. Οι αναλυτές λένε ότι η Ρωσία πιθανότατα πίστευε ότι ο πόλεμος θα ήταν σύντομος, επομένως δεν υπήρχε λόγος να προκληθούν άσκοπες ζημιές σε βασικές υποδομές.

Αυτό όμως τώρα άλλαξε: Μόνο τους τελευταίους δύο μήνες, έχουν καταγραφεί 220 ρωσικές επιθέσεις σε σιδηροδρομικές υποδομές — συμπεριλαμβανομένων τρένων, σταθμών και υποσταθμών ηλεκτρικής ενέργειας.

«Υπάρχει μεγαλύτερη συγκέντρωση τροχαίου υλικού στους κομβικούς σταθμούς και ο εφοδιασμός είναι πιο περίπλοκος εκεί – επομένως η προσέγγιση σε κομβικούς σταθμούς φαίνεται πιο ελκυστική για τους Ρώσους», δήλωσε ο Ομελιάν.

Για πρώτη φορά οι Ρώσοι έχουν αρχίσει να σκέφτονται επαγγελματικά.

Γιατί όπως λένε στο West Point «Ο πόλεμος είναι για τους ερασιτέχνες και η Διοικητική Μέριμνα για τους επαγγελματίες», γιατί χωρίς το δεύτερο απλά δεν μπορεί κάποιος να συνεχίσει να πολεμά.

Οι Ρώσοι πολύ αργά κατάλαβαν ότι οι Ουκρανοί αντιστέκονται επειδή λαμβάνουν καθημερινά τεράστιες ποσότητες οπλικών συστημάτων και πυρομαχικών.

Προς αυτή την κατεύθυνση έπρεπε να έχουν στραφεί εξαρχής.

Στην απαγόρευση διάθεσης της δυτικής στρατιωτικής βοήθειας στις ουκρανικές μονάδες πρώτης γραμμής.

Μοιραστείτε το άρθρο
Χωρίς σχόλια

Αφήστε ένα σχόλιο