Ενημερωτικό Portal του Ράδιο Γάμμα 94 FM, Πάτρα
 

Ανελέητη σύγκρουση μεταξύ των «σουπερμαρκετάδων»: Ο δεύτερος (Lidl) εναντίον του πρώτου (Σκλαβενίτης)

Κάποτε κάποιος ίσως να μην το πιστεύετε αλλά αυτή η σημερινή που έχει καλύτερα είναι να έχεις αλυσίδα σουπερμάρκετ παρά φαρμακευτική εταιρεία ή βιομηχανία.

Τόσο μεγάλη είναι η ισχύς της πώλησης τροφίμων με τις τιμές να εκτοξεύονται.

Έχει ξεσπάσει ανηλεής πόλεμος στα super market στην Ελλάδα με τον (κατ΄ εκτίμηση – δεν ανακοινώνει νούμερα) δεύτερο παίκτη της αγοράς, τη Lidl να έχει εξαπολύσει μετωπική επίθεση στον αδιαμφισβήτητο πρώτο, την αλυσίδα Σκλαβενίτη.

Βασιζόμενος στην αρχή ότι αυξάνοντας τα κανάλια διανομής γίνεσαι μεγαλύτερος σε πωλήσεις, η Lidl κατεβαίνει με επιθετικές οικονομικές προσφορές, όπου λήγει μίσθωση της Σκλαβενίτης.

Μάλιστα έγινε και μια άτυπη επαφή μεταξύ των δυο αλυσίδων, με τη Σκλαβενίτης να διαμαρτύρεται για την πολιτική της Lidl και να εισπράττει τελικά την απάντηση ότι οι εντολές έχουν έρθει από τη Γερμανία.

Το παρασκήνιο του αδυσώπητου εμπορικού πολέμου για την πρώτη θέση ενδεχομένως εξηγεί τον αυξημένο εκνευρισμό στη Σκλαβενίτης για το πρόστιμο των 1,44 εκατ. που επέβαλε πρόσφατα το υπουργείο Ανάπτυξης κι έψαχναν σκοπιμότητες πίσω από την ενέργεια “επειδή αφορούσε μόνον 36 ετικέτες” και άλλα τέτοια ανάλογα.

Βέβαια το ΥΠΑΝ, μαζί με τη Σκλαβενίτης, έριξε και 805.000 ευρώ πρόστιμο στη Lidl που επίσης το πήρε βαριά γιατί αφορούσε “μόνον 32 ετικέτες” κ.λπ.

Ο «μπούφος» της υπόθεσης είναι φυσικά ο Έλληνας πολίτης, ο οποίος πλέον δίνει 100 € για να γεμίσει μία σακούλα (και όχι από τις μεγάλες αλλά από τις άλλες που σκίζονται σαν ιστός αράχνης) ενώ παλιότερα γέμιζε ένα καρότσι!

Μοιραστείτε το άρθρο
Χωρίς σχόλια

Αφήστε ένα σχόλιο