Ενημερωτικό Portal του Ράδιο Γάμμα 94 FM, Πάτρα
 

Οι «παρενέργειες» αλκοτέστ και σκληρών αστυνομικών μέτρων στην κοινωνία και στην ελληνική Οικονομία

Οι δρακόντειοι νόμοι έχουν αντίθετα αποτελέσματα όταν οι πολίτες τους απορρίπτουν και αποδεικνύονται ανεφάρμοστοι

Σάλος έχει προκληθεί από το νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας που ψηφίστηκε από την κυβέρνηση και πλέον εφαρμόζεται στους ελληνικούς δρόμους καθώς πρόκειται για μία σειρά δρακόντειων νόμων που προκαλούν σοβαρές παρενέργειες στην κοινωνία και την ελληνική οικονομία.

Σκληροί νόμοι που θα έχουν αντίθετα αποτελέσματα καθώς στην πράξη είναι ανεφάρμοστοι και οι πολίτες δεν θα τους αποδεχτούν όταν κατανοήσουν τις συνέπειες που θα έχουν για αυτούς.

Λόγω λοιπόν των συνεχών αλκοτέστ η κατανάλωση αλκοολούχων ποτών, έχει μειωθεί σε ποσοστό 50%!

Για να αντισταθμιστούν οι απώλειες αυτές οι επιχειρήσεις στην εστίαση έχουν αυξήσει κατά πολύ τις τιμές στο φαγητό!

Άλλα μαγαζιά σερβίρουν πολύ κακές «μπόμπες». Όταν λέμε «μπόμπες» εννοούμε ότι πρόκειται για ποτά που προκαλούν μεγάλο κακό στην ανθρώπινη υγεία.

Εξαιρούνται τα ξενοδοχεία και τα πολύ ακριβά μαγαζιά τα οποία πωλούν πλέον μία δόση βότκας ακόμα και 18 €.

Παρομοίως έχουν αυξηθεί οι τιμές και στα υπόλοιπα (τεκίλες, κρασιά κ.λ.π).

Όλα αυτά οφείλονται στα χαμηλά όρια κατανάλωσης αλκοόλ, στα αλκοτέστ και τις βαρύτατες ποινές για όποιον έχει καταναλώσει λίγο παραπάνω από όσο προβλέπει ο νυν νόμος.

Φυσικά οι οικονομικές παρενέργειες είναι πολύ μεγάλες καθώς τα μαγαζιά της εστίασης κυρίως ζουν από την πώληση αλκοολούχων ποτών.

Αυτό τι σημαίνει με απλά λόγια; Πολλά μαγαζιά θα κλείσουν και δεν θα ξανανοίξουν, είτε θα μειώσουν το προσωπικό τους.

Αυτό σημαίνει σημαντική αύξηση της ανεργίας καθώς σε αυτή τη χώρα οι μόνοι κλάδοι που πραγματικά ευημερούν είναι η εστίαση και ο τουρισμός και μάλιστα αλληλοσυνδέονται.

Πολλά ερωτήματα δημιουργούνται και για την προβλεπόμενη πλέον αφαίρεση διπλώματος με ισόβια ισχύει για όποιον πραγματοποιήσει την ίδια παράβαση δύο φορές στην οδηγική του καριέρα!

Δηλαδή αν σε έναν δρόμο το όριο ταχύτητας είναι 70 km/h και κάποιος τρέχει με 72 km/h τότε φυσικά κάνει παράβαση, η οποία του καταλογίζεται από τις κάμερες!

Γιατί η κάμερα λειτουργεί «ψυχρά» και δεν σκέπτεται αν κάποιος πέρασε για λίγο το όριο ή αν βιάζεται για επείγουσα εργασία ή αν δεν το κατάλαβε ότι το πέρασε.

Αν λοιπόν επαναλάβει (που είναι πολύ εύκολο να συμβεί) το ίδιο σφάλμα την επόμενη ημέρα θα του αφαιρεθεί το δίπλωμα διαπαντός!

Και ποιος ορίζει ότι τα όρια αυτά στην ταχύτητα όπως και στα αλκοτέστ είναι τα σωστά και τα δέοντα;

Γιατί όπως έχουμε τονίσει και στο παρελθόν τους νόμους στην Ελλάδα τους δημιουργούν άνθρωποι με πολλές χιλιάδες ευρώ το μήνα εισόδημα και οι οποίοι συνήθως έχουν σοφέρ για τις μετακινήσεις τους.

Με λίγα λόγια πρόκειται για ανθρώπους οι οποίοι δεν έχουν την παραμικρή ιδέα για το πως ζουν οι πολίτες οι οποίοι και τους ψηφίζουν.

Όπως και να έχει πρέπει να αυξηθεί το όριο των αλκοτέστ όπως και το όριο ταχύτητας. Δεν μπορεί να κάνει κάποιος το δίπλωμα επειδή ήπια ένα ουίσκι παραπάνω.

Εννοείται ότι πρέπει να υπάρχει αλκοτέστ, όπως πρέπει και να υπάρχει τιμωρία αλλά όχι σε αυτά τα επίπεδα.

Ο νέος νόμος δείχνει ότι αυτοί που τον έφτιαξαν δεν ενδιαφέρονται για την οικονομική ευημερία των Ελλήνων.

Δηλαδή πως περιμένουν έναν πολίτη να πάει σε έναν γάμο που είναι καλεσμένος; Με ταξί;

 

Ακόμα και τα όρια στο αλκοτέστ δεν μπορούν να είναι ίδια για όλους καθώς δεν είναι και όλοι οι πολίτες ίδιοι.

Το αλκοτέστ πρέπει να λαμβάνει υπόψη παραμέτρους όπως το ύψος και ο όγκος του κάθε πολίτη.

Στο τέλος θα έχουμε αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που επιδιώκει ο νέος ΚΟΚ γιατί οι πολίτες θα αντιδράσουν και θα οργανωθούν για να τον ακυρώσουν στην πράξη.

Ήδη δημιουργούν εφαρμογές που να ενημερώνουν τους πολίτες που βρίσκονται τα αστυνομικά μπλόκα και πως να τα αποφεύγουν.

Στο τέλος κάποιος θα καταναλώνει ένα μπουκάλι ουίσκι, θα είναι όντως δημόσιος κίνδυνος και απλώς θα προσαρμόζει την διαδρομή του για να αποφεύγει την αστυνομία.

Τι θα πετύχει η κυβέρνηση με το νέο ΚΟΚ;

Θα κλείσουν επιχειρήσεις, θα απολυθεί κόσμος και θα υπάρξει μεγάλη απώλεια φορολογικών εσόδων χωρίς να προκύψει κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα.

Και αυτό γιατί τα θανατηφόρα τροχαία δυστυχήματα θα συνεχιστούν γιατί δεν είναι θέμα αλκοόλ, κυρίως είναι θέμα κάκιστων δρόμων και αυτή είναι η ευθύνη που θέλει να αποφύγει η κυβέρνηση.

Πρώτα φτιάχνουμε τους δρόμους και μετά τους πολίτες.

Και δεν αναφερόμαστε μόνο στους αυτοκινητόδρομους που επιτέλους ας πούμε φτιάχτηκαν μετά από τέσσερις δεκαετίες και οκτώ ΕΣΠΑ!

Όσο για το νέο ΚΟΚ καλό είναι να γνωρίζουν οι πολίτες ότι δημιουργήθηκε υπό την πίεση των ασφαλιστικών εταιρειών.

Πάντα υπάρχει κάποιος λόγος για ό,τι συμβαίνει…

Υπάρχει σκέψη ακόμα και για κατάσχεση του αυτοκινήτου του παραβάτη στο μέλλον…

Κάποιοι πιστεύουν πως είμαστε Ελβετία ή Σουηδία. Ας μας κάνουν πρώτα όπως αυτές οι χώρες σε ό,τι αφορά την οικονομία και το κοινωνικό σύστημα και μετά ας κάνουν και τα υπόλοιπα.

Μοιραστείτε το άρθρο
Χωρίς σχόλια

Αφήστε ένα σχόλιο