Ενημερωτικό Portal του Ράδιο Γάμμα 94 FM, Πάτρα
 

Ιδού πως παραπλανούν τους καταναλωτές μέσω διαδικτύου

Καμπανάκι προς τους καταναλωτές από την Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας για νέες πρακτικές παραπλάνησης των καταναλωτών, τις οποίες κατήγγειλε στη Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς (ΔΙΜΕΑ).

Στην ανακοίνωσή της η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας σημειώνει ότι «πληθώρα ηλεκτρονικών καταστημάτων χρησιμοποιεί εν όψει των εορτών νέες πρακτικές παραπλάνησης των καταναλωτών παραβιάζοντας τη νομοθεσία». Μεταξύ αυτών, όπως σημειώνει είναι η «χρήση της προτεινόμενης λιανικής τιμής (Π.Λ.Τ.) σε ιστοσελίδες προμηθευτών χρησιμοποιώντας την παραπλανητικά ως αρχική τιμή και δημιουργώντας ψευδώς την αντίληψη ότι επρόκειτο για έκπτωση».

Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας γνωστοποιεί επίσης ότι έστειλε σχετική επιστολή στη ΔΙΜΕΑ, αλλά και στη γενική γραμματεία Εμπορίου, συνοδεύοντας την επιστολή από τα αντίστοιχα αποδεικτικά στοιχεία.

Σε μια προσπάθεια να προστατευθούν από την εξαπάτηση, η οργάνωση ζητάει την προσοχή του καταναλωτικού κοινού, υπογραμμίζοντας ότι «οι έμποροι δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν την προτεινόμενη λιανική τιμή ως τιμή αναφοράς για την ανακοίνωση μείωσης τιμής. Η τιμή αναφοράς είναι η χαμηλότερη τιμή που εφάρμοσαν κατά τη διάρκεια των προηγούμενων 30 ημερών».

Όπως εξηγεί, «οι έμποροι μπορούν να κάνουν αναφορά στην προτεινόμενη λιανική τιμή στο πλαίσιο σύγκρισης τιμών, αλλά δεν μπορούν να δώσουν την εντύπωση ότι πρόκειται για μείωση τιμής, για παράδειγμα, τοποθετώντας την τιμή δίπλα ή κάτω από διαγραμμένη τιμή καταλόγου. Θα πρέπει να διασφαλίζεται ότι δεν δημιουργείται σύγχυση μεταξύ της σύγκρισης τιμών και της μείωσης τιμής».

Μοιραστείτε το άρθρο
Χωρίς σχόλια

Δυστυχώς, η φόρμα σχολίων είναι ανενεργή αυτή τη στιγμή.