Ο Υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης προανήγγειλε ένα εορταστικό καλάθι νοικοκυριού καθώς και νέα λίστα για ειδικές διατροφικές συνήθειες.
Τα αναγκαία για το χριστουγεννιάτικο τραπέζι ετοιμάζεται να βάλει η κυβέρνηση στο καλάθι του νοικοκυριού που λίγο πριν τις γιορτές θα έρθει στην χριστουγεννιάτικη εκδοχή όπως αποκάλυψε ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης διευκρινίζοντας ωστόσο ότι οι 51 κατηγορίες δεν θα αλλάξουν .
Την ίδια ώρα ο Υπουργός αναφέρθηκε και το καλάθι που έρχεται για ανθρώπους με παθήσεις όπως ο διαβήτης που θα περιλαμβάνει 15 ειδικά προϊόντα.
Νέο καλάθι με κουραμπιέδες και μελομακάρονα ετοιμάζει η κυβέρνηση ενόψει των Χριστουγέννων ενώ την ίδια ώρα εμφανίζεται ικανοποιημένη από τις πρώτες εβδομάδες εφαρμογής του νέου μέτρου. Στις περισσότερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, το συνολικό κόστος του καλαθιού εμφανίζεται μειωμένο με την μεγαλύτερη μείωση να φτάνει το -11,3%.
«Ο στόχος μας είναι να μπορεί ο κόσμος να βρίσκει κάθε εβδομάδα καλύτερες τιμές. Όσο εμείς οι καταναλωτές επιλέγουμε προϊόντα από το “καλάθι”, τόσο οι αλυσίδες θα έχουν συμφέρον κάθε εβδομάδα και οι προμηθευτές τους να μειώνουν τις τιμές και έτσι θα κερδίσουμε όλοι χρήματα» δήλωσε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης.
Ο υπουργός Ανάπτυξης αποκάλυψε σήμερα ότι συζητά με τους ιδιοκτήτες των σούπερ μάρκετ και για το εορταστικό καλάθι το οποίο σκοπεύει να παρουσιάσει λίγο πριν τα Χριστούγεννα, διευκρινίζοντας ωστόσο ότι οι πενήντα μία κατηγορίες δεν θα αλλάξουν. Μέχρι σήμερα από τα 816 προϊόντα τα 75 παρουσίασαν αύξηση τιμής, τα 186 εμφανίζονται με έκπτωση, ενώ τα 555 παρέμειναν σταθερά.
«Ξεκινάμε το καλάθι για ειδικές κατηγορίες περίπου 15 προϊόντα και θα είναι όχι μόνο για διαβητικούς ανθρώπων που έχουν προβλήματα υγείας και σκεφτόμαστε και το εορταστικό καλάθι» συμπλήρωσε ο κ. Γεωργιάδης.
Έτσι, στο καλάθι του νοικοκυριού αναμένεται να μπουν και νέα προϊόντα που θα απευθύνονται σε ειδικές κατηγορίες καταναλωτών με συγκεκριμένα προβλήματα υγείας, όπως υποκατάστατα ζάχαρης και δημητριακά ολικής άλεσης.
Ακόμα και στην τρίτη εβδομάδα εφαρμογής του μέτρου πάντως τα προβλήματα δεν λείπουν καθώς οι καταναλωτές διαμαρτύρονται ότι δεν βρίσκουν τα προϊόντα που αναζητούν. Ότι όταν τελειώνουν δεν αντικαθίστανται η ακόμα βρίσκουν συσκευασίες με τους ίδιους κωδικούς και μικρότερη ποσότητα.