Ο Ν.Χριστοδουλάκης αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο συνεργασίας ΝΔ-ΠΑΣΟΚ μετά τις εκλογές!
Ο κόσμος που πήγε στο συνέδριο του ΠΑΣΟΚ και ενέκρινε την πολιτική γραμμή δεν ανέθεσε στο κόμμα την «ευθύνη» να στηρίξει ή να συνεργαστεί με την κυβέρνηση Μητσοτάκη. Τους ανέθεσε την ευθύνη να πετύχουν πολιτική αλλαγή. Όχι να κρατήσουν τη ΝΔ στο 34%, 40% ή 50%