Πάνω από 650 πλοία ναυπηγούν οι Έλληνες εφοπλιστές.
Κατέχουν σχεδόν το 18% των παγκόσμιων παραγγελιών, από bulk carriers και tankers μέχρι containerships και LNG/LPG carriers.
Γιατί γίνεται αυτό θα πει κάποιος.
Η ρευστότητα των εφοπλιστών είναι τόσο μεγάλη και τα διαθέσιμα κεφάλαια υπάρχουν σε τόση αφθονία που στην παρούσα φάση επιλέγουν να ενισχύσουν τους στόλους τους.
Είναι ακριβές οι ναυπηγήσεις, ακριβά όμως και τα second hand πλοία.
Επενδύουν στα νεότευκτα τα οποία δεν πρόκειται να χάσουν την αξία τους.
Τα μεταχειρισμένα αντίθετα θα έχουν χαμηλή μεταπωλητική αξία.
Τουλάχιστον αυτή είναι η σκέψη που επικρατεί στα εφοπλιστικά γραφεία.