Συνεχίζουν να αυξάνονται οι τιμές των προϊόντων στα σούπερ μάρκετ παρά τα ανέκδοτα που ακούγονται για μείωση του πληθωρισμού.
Οι συνολικές πωλήσεις των αλυσίδων σημείωσαν αύξηση κατά 7,6% σε αξία από την αρχή της χρονιάς μέχρι και τις 28 Σεπτεμβρίου 2025 σε σχέση με πέρσι, φτάνοντας τα 12,1 δισεκατομμύρια ευρώ από 11,2 δισεκατομμύρια.
Στελέχη του οργανωμένου λιανεμπορίου αποδίδουν την άνοδο στην έντονη τουριστική δραστηριότητα κατά τους θερινούς μήνες και στις στρατηγικές προσφορών που εφαρμόζουν οι αλυσίδες.
Τα ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά -από τα οποία εξαιρούνται τα φρέσκα προϊόντα και τα προϊόντα διακόσμησης σπιτιού, είδη ένδυσης κ.λπ.- στο σύνολό τους παρουσίασαν αύξηση 6,2%, με τα τρόφιμα, τα ποτά και τα είδη πρώτης ανάγκης να διατηρούν τον κυρίαρχο ρόλο στο καλάθι των αγοραστών.
Λογικό άλλωστε από τη στιγμή που χωρίς τροφή δεν υπάρχει κανένα έμβιο ον που να μπορεί να συνεχίσει να ζει.
Στο μεταξύ οι τσέπες των πολιτών είναι πιο άδειες από ποτέ και πλέον οι μισθοί «εξανεμίζονται» στις 10 του μηνός και όχι στις 20 όπως παλαιότερα (να βγει ο μήνας ολόκληρος) είναι κάτι αδύνατο από το 2010 και μετά.