Διαβάζοντας τα στοιχεία από τη νέα έρευνα της Foundever, σε συνεργασία με τη Focus Bari, σε μία δύσκολη περίοδο για το λιανεμπόριο λόγω μείωσης του διαθέσιμου εισοδήματος, φαίνεται ότι οι Έλληνες θέλουν όχι μόνο την ικανοποίηση, από ένα brand αλλά η πλειονότητα των καταναλωτών περιμένει άμεση και αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων, ενώ παρά την ψηφιακή εποχή, εξακολουθεί να προτιμά την επικοινωνία μέσω τηλεφώνου.
Ταυτόχρονα, πολλοί καταναλωτές έχουν ήδη μοιραστεί αρνητικές εμπειρίες στα social media, αναδεικνύοντας την άμεση επίδραση της κακής εξυπηρέτησης στη φήμη μιας εταιρείας.
Η ανθρώπινη επαφή παραμένει σημαντική, με μεγάλο ποσοστό να προτιμά συνομιλία με άνθρωπο αντί για chatbots, ενώ σχεδόν οι μισοί θεωρούν ιδανικό ένα υβριδικό μοντέλο εξυπηρέτησης, όπου η τεχνολογία και ο άνθρωπος συνεργάζονται αρμονικά.
Μη το ζαλίζουμε. Όσοι έχουν προσπαθήσει να εξυπηρετηθούν για κάποιο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν πέφτουν πάνω στον… «Άλμπερτ» το ρομποτάκι.
Το οποίο όσο κι αν εκπαιδεύεται, εννιά στις δέκα φορές δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τον κόσμο.
Και αυτό γιατί μονίμως επαναφέρει τα ίδια ερωτήματα. Οι πελάτες δεν είναι όλοι ίδιοι και ούτε έχουν τα ίδια προβλήματα.
Και όταν μάλιστα ο κόσμος εξοργίζεται αυτή η πρακτική με το ΑΙ γίνεται ακόμα πιο εκνευριστική.