Η Nike και η SKIMS ενώνουν τις δυνάμεις τους. Layers για στήριξη, κολακευτικές γραμμές για το γυναικείο σώμα και υφάσματα σμίλευσης έχουν ως στόχο να αναδείξουν την καλύτερη εκδοχή σου.
Το πρώτο drop περιλαμβάνει τρεις βασικές συλλογές: Matte με μεσαία συμπίεση και τεχνολογία Dri-FIT, Shine με παρόμοια τεχνολογία αλλά πιο λαμπερό φινίρισμα και Airy με διαπνέοντα πλεκτά για layering και χαμηλής έντασης προπονήσεις. Όπως δήλωσε η Serena Williams, τα κομμάτια κάνουν τις γυναίκες να νιώθουν ασταμάτητες.
Από τις εποχικές σειρές ξεχωρίζει η Vintage Seamless collection, με seamless τεχνολογία και ειδική πλύση που δίνει vintage αισθητική. Είναι ιδανική για μετάβαση από το studio στην καθημερινότητα, προσφέροντας αμέτρητες επιλογές styling.
Η καμπάνια “Bodies at Work”
Το drop συνοδεύεται από την καμπάνια “Bodies at Work”, σε σκηνοθεσία Janicza Bravo, με φωτογραφία από τους Luis Alberto Rodriguez και Rob Woodcox. Στην καμπάνια εμφανίζονται περισσότερες από 50 γυναίκες, συμπεριλαμβανομένων αθλητριών από τα πανεπιστήμια USC και UCLA, αθλητριών της Nike -Jordan Chiles, Romane Dicko, Beatriz Hatz, Chloe Kim, Nelly Korda, Sha’Carri Richardson, Madisen Skinner και Serena Williams – καθώς και της συνιδρύτριας και διευθύντριας δημιουργικού της SKIMS, Kim Kardashian.
Η καμπάνια γιορτάζει τη δύναμη και την ισχύ κάθε γυναίκας, ενισχύοντας τη δέσμευση της Nike να εμπνέει τις γυναίκες να ονειρεύονται και να αξιοποιούν τις δυνατότητές τους.
Η συλλογή NikeSKIMS κυκλοφόρησε στις 26 Σεπτεμβρίου και περιλαμβάνει επτά σειρές με 58 σιλουέτες. Πρόκειται για πάνω από 10.000 συνδυασμούς και κάτι προμηνύει ότι οι γυναίκες θα την αγαπήσουν.