Κρίση στην αγορά κρίση και στο αγαπημένο πρόχειρο φαγητό του Έλληνα (και των τουριστών) το σουβλάκι. Τα παραδοσιακά σουβλατζίδικα βρίσκονται προ δυσάρεστης κατάστασης καθώς η πτώση στο τζίρο τους φτάνει το 23% δηλαδή έχουν χάσει ένα στα τέσσερα σουβλάκια.
Οι λόγοι πολλοί και τα «τυλιχτά» που φεύγουν μειώνονται. Πρώτον η τιμή τους: Σε πολλές περιοχές πωλούνται ακόμη και πάνω από τα 5 ευρώ, δηλαδή στο 12,7% του ημερομισθίου ενός ανειδίκευτου εργάτη που φτάνει δεν φτάνει τα 40 ευρώ.
Από την άλλη ο ανταγωνισμός είναι σκληρός, από burger αλλά και την πίτσα, δύο είδη προχείρου φαγητού που φαίνεται ότι κερδίζουν έδαφος συνεχώς.
Τι θα κάνουν τα σουβλατζίδικα όμως; Θα τους φάνε «λάχανο» οι ανταγωνιστές ή θα προχωρήσουν σε γενναίες αναπροσαρμογές της τιμής; Το δεύτερο εξαιρετικά δύσκολο όχι όμως και ακατόρθωτο. Πάντως οι ίδιοι λένε ότι «Τα έξοδα τρέχουν και δεν υπάρχουν περιθώρια».
Τελικά «τις πταίει» για τις διαρκώς αυξανόμενες τιμές; Μήπως είναι το τζατζίκι;