Η UCL Energy Institute και το Kuehne Climate Center συνέταξαν έκθεση που αναφέρει ότι 48 δισ. δολ. σε LNG πλοία «τίθενται επί κινδύνω» έως το 2035, καθώς προβλέπεται υπερπροσφορά χωρητικότητας.
Συνολικά, οι Έλληνες εφοπλιστές ελέγχουν 169 LNG carriers, που αντιπροσωπεύουν το 24,5% της παγκόσμιας χωρητικότητας σε dwt, ενώ έχουν εμπλοκή σε ναυπηγικά προγράμματα.
Η Μαρία Αγγελικούση – Maran Gas έχει 15 υπό παραγγελία.
Ο Γιώργος Προκοπίου – Dynagas «τρέχει» ναυπηγικό πρόγραμμα με 14 LNG carriers, η Άννα Αγγελικούση – Alpha Gas με τέσσερα, ο Πήτερ Λιβανός – GasLog, κατασκευάζει δύο, όσα και ο Ανδρέας Α. Μαρτίνος jr.
Σε αντίθεση με τα δεξαμενόπλοια αργού ή LPG που έχουν εναλλακτικές χρήσεις, τα LNG carriers μεταφέρουν μόνο υγροποιημένο φυσικό αέριο, το οποίο όμως δεν θα είναι πολύ της μόδας τα επόμενα χρόνια λόγω των αγωγών από Κατάρ προς Ευρώπη και κυρίως των ρωσικών αγωγών προς Κίνα κα Ινδία.
Συνολικά, οι Έλληνες εφοπλιστές ελέγχουν 169 LNG carriers, που αντιπροσωπεύουν το 24,5% της παγκόσμιας χωρητικότητας σε dwt.