Τον «παράδεισο» της στα Βαλκάνια έχει βρει η Rolex στην Ελλάδα, με την ελληνική θυγατρική της εταιρίας να ανακοινώνει ρεκόρ κερδών για το 2024 και πρόβλεψη γι’ ακόμα περισσότερα το 2025 στην ετήσια χρηματοοικονομική έκθεση της.
Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών της το 2024 ανήλθε σε 100.360.212 ευρώ έναντι 93.000.336 ευρώ το 2023. Ενώ τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε 19.813.390 ευρώ από 17.927.627 το 2023.
Μάλιστα στην έκθεση, διατυπώνεται η πρόβλεψη πως βάσει των αποτελεσμάτων του πρώτου τετραμήνου της φετινής χρονιάς η εταιρεία θα καταφέρει και το 2025 να επιτύχει αύξηση πωλήσεων και να διατηρήσει «την ηγετική της θέση στην αγορά».
Άλλωστε, μπορεί τα οικονομικά της πλειοψηφίας των Ελλήνων να πηγαίνουν απ’ το κακό στο χειρότερο, με τους μισθούς να μένουν καθηλωμένοι και τις τιμές να καλπάζουν, ωστόσο μία ισχυρή μειοψηφία όχι μόνο δεν επηρεάζεται, αλλά ευημερεί.
Σε αυτήν συγκαταλέγονται και οι νέοι «επενδυτές» με golden visa και χρήματα αμφιβόλου προέλευσης από χώρες που μόνο ανεπτυγμένες δεν τις λες (Ουκρανοί, Λιβανέζοι, Βαλκάνιοι, Τούρκοι κ.λπ.).
Έτσι, την ώρα που η μεσαία τάξη εξαϋλώνεται, οι ακριβές μάρκες κατακλύζουν την ελληνική αγορά.
Μπουτίκ, σαλόνια πολυτελών αυτοκινήτων και real estate για λίγους και εκλεκτούς, ενώ η «πλέμπα» τη βγάζει με κουπόνια για τα super market, με την εικόνα της οικονομίας θυμίζει όλο και περισσότερο λατινοαμερικανικό προτεκτοράτο.