Ενημερωτικό Portal του Ράδιο Γάμμα 94 FM, Πάτρα
 

«Αφωνία» της Επιτροπής Ανταγωνισμού για τον «οργασμό» εξαγορών στα Super Markets!

Καθώς διάβαζα στην παραλία, αγαπητοί αναγνώστες, τα τελευταία εταιρικά νέα, έπεσα πάνω σε αρκετά άρθρα που ανέλυαν τον… «οργασμό» στα deals εξαγορών στον χώρο των σούπερ μάρκετ.

Τη στιγμή που μιλάμε, τέσσερις (!) συμφωνίες βρίσκονται στα σκαριά, με μεγαλύτερη όλων την εξαγορά της «Κρητικός» από τη «Μασούτης».

Παράλληλα, σε διαδικασία οριστικοποίησης βρίσκεται και η απόκτηση του 40% της αλυσίδας Bazaar από τη Retail & More, θυγατρική του ομίλου AVE, συμφερόντων Βαρδινογιάννη.

Μάλιστα, μέρος του δικτύου της Bazaar πρόκειται να μετονομαστεί σε Carrefour, με ιδιαίτερη έμφαση στα καταστήματα που βρίσκονται σε τουριστικές περιοχές.

Σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις φαίνεται να βρίσκεται και η αλυσίδα «Γαλαξίας» με την τοπική αλυσίδα των Ιωαννίνων «Παπαγεωργίου Super Markets», η οποία διαθέτει έξι καταστήματα σε κεντρικά σημεία της πόλης.

Την ίδια ώρα, η «ΑΒ Βασιλόπουλος» εξετάζει την επέκτασή της μέσω εξαγοράς τοπικών αλυσίδων στη Βόρεια Ελλάδα, την Κρήτη και τα νησιά.

Και η στήλη αναρωτιέται: Η Επιτροπή Ανταγωνισμού τι λέει για όλα αυτά;

Ποια είναι η θέση της για κινήσεις που, εκ των πραγμάτων, θα μειώσουν ακόμη περισσότερο τον ανταγωνισμό και ταυτόχρονα θα δημιουργήσουν πίεση στις εταιρείες να αυξήσουν την κερδοφορία τους, ώστε να καλύψουν το κόστος των εξαγορών;

Πράγμα που, φυσικά, σημαίνει νέες αυξήσεις στις τιμές!

Οι Έλληνες καταναλωτές, αυτή τη στιγμή, πληρώνουν ήδη από τα πιο ακριβά σούπερ μάρκετ στην Ευρώπη, πληρώνοντας «χρυσά» βασικά αγαθά που στη Γαλλία ή την Ιταλία μπορεί κανείς να βρει έως και 50% (!) φθηνότερα.

Φυσικά, για όλα αυτά «φταίνε» πάντα ο πληθωρισμός (ο οποίος περιέργως είναι πάντα μεγαλύτερος στην Ελλάδα απ’ ότι στην υπόλοιπη Ευρώπη), η Ρωσία, οι εξωγήινοι κ.λπ…

Μοιραστείτε το άρθρο
Χωρίς σχόλια

Αφήστε ένα σχόλιο