Ενημερωτικό Portal του Ράδιο Γάμμα 94 FM, Πάτρα
 

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ! Ο (γνωστός) Νίκος Τσάφος πίσω από το μπάχαλο με τα ταξί…

Το Μέγαρο Μαξίμου υποτίμησε το μέτωπο με τους ταξιτζήδες και τώρα (επιεικώς) τρέχει και δεν φτάνει. Η ιστορική εμπειρία που λέει ότι όποια κυβέρνηση τους έφερε απέναντι της βγήκε χαμένη αγνοήθηκε. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό…

Με τη στάση και τις δηλώσεις του ο (εδώ και δυόμιση μήνες) αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης είναι ο αρνητικός πρωταγωνιστής των ημερών, ωστόσο το παρασκήνιο που ξετυλίγεται είναι πολύ ευρύτερο και βαθύτερο…

Έχει καταρχάς ενδιαφέρον ότι η προσπάθεια, που ξεκίνησε υπογείως εδώ και πολύ καιρό, να υπάρξει παράκαμψη του ΣΑΤΑ (Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής) και να εμφανιστεί σε ρόλο κυβερνητικού συνομιλητή η Ομοσπονδία Ταξί απέτυχε παταγωδώς. Όχι μόνο επειδή οι πειθήνιοι γαλάζιοι συνδικαλιστές δεν πιάνουν μία μπροστά στον δυναμικό Θύμιο Λυμπερόπουλο αλλά διότι υπάρχει και θέμα αντιπροσωπευτικότητας του κλάδου όπως έδειξαν ξεκάθαρα και οι χθεσινές μαζικές κινητοποιήσεις έξω από το υπουργείο Μεταφορών και στη συνέχεια στη Βουλή…

Ποιος είναι μάλιστα εκείνος που έβαλε πρώτος τη σφραγίδα του σε αυτό το σκηνικό αδιεξόδου που ήδη πυροδοτεί νέο μπάχαλο με κοινωνικές προεκτάσεις; Κρατηθείτε παρακαλώ: Ο Νίκος Τσάφος. Όχι, δεν πρόκειται περί συνωνυμίας. Είναι ο νυν υφυπουργός Ενέργειας με τις φιλοτουρκικές απόψεις που ξεσήκωσαν σάλο μόλις έγιναν γνωστές…

Πριν χριστεί υφυπουργός, στα μέσα Μαρτίου, ο (εξ Αμερικής προερχόμενος) κ. Τσάφος επισήμως έφερε τον τίτλο του ειδικού συμβούλου του πρωθυπουργού σε θέματα ενέργειας και είχε τοποθετηθεί στη θέση αυτή ύστερα από τη συνάντηση του Κ. Μητσοτάκη με τον Τζο Μπάιντεν στον Λευκό Οίκο τον Μάιο του 2022.

Όμως όπως “άκουσαν” (με εύλογη έκπληξη) από απολύτως αξιόπιστες πηγές οι κοριοί της στήλης, ο κ. Τσάφος είχε και άλλους ρόλους μέσα στο Μέγαρο Μαξίμου πριν υφυπουργοποιηθεί. Χωρίς να έχει ανακοινωθεί απολύτως τίποτε σχετικό, δρούσε και ως σύμβουλος του κ. Μητσοτάκη για τα θέματα μεταφορών: Είχε τον πρώτο και τελευταίο λόγο. Ακόμη και ο Χρήστος Σταϊκούρας (στο πλαίσιο του …επιτελικού κράτους προφανώς) στεκόταν ως υφιστάμενος μπροστά του…

Για τις λεωφορειολωρίδες είχαν πραγματοποιηθεί ουκ ολίγες συσκέψεις σε ορισμένες εκ των οποίων παρίστατο και ο Κ. Μητσοτάκης ενώ όταν απουσίαζε τον “αντικαθιστούσε” ο Τσάφος. Από την αρχή μάλιστα ήταν εμμονικά αντίθετος σε οποιαδήποτε εξαίρεση για είσοδο των ταξί. Και σε μια τελική σύσκεψη ο κ. Μητσοτάκης, συμφωνώντας πλήρως μαζί του, έδωσε το “οκ” για την ολική απαγόρευσή τους. Την ίδια ώρα η κυβέρνηση προς τα έξω έδινε (ψευδώς, όπως διαπιστώνεται) την εντύπωση ότι το συζητούσε…

Αυτό εξηγεί γιατί τώρα ο πρωθυπουργός κρύβεται αποφεύγοντας να απαντήσει στο αίτημα των ταξιτζήδων να τους δεχτεί. Και η μεταβίβαση της σκυτάλης ουσιαστικά από τον Τσάφο στον Κυρανάκη απλώς συμπληρώνει το σχετικό παζλ…

Ο ΚΟΡΙΟΣ
Μοιραστείτε το άρθρο
Χωρίς σχόλια

Αφήστε ένα σχόλιο