Η NASA γράφει ιστορία ανακαλύπτοντας 6 νέους πλανήτες!

Η NASA μόλις ανακάλυψε την παρουσία έξι νέων κόσμων, ανεβάζοντας έτσι τον συνολικό αριθμό των επιβεβαιωμένων πλανητών εκτός του ηλιακού συστήματος σε 5.502. Πρόκειται για ένα σημαντικό επίτευγμα στη κατανόηση του σύμπαντος και στη πιθανότητα ύπαρξης ζωής πέρα από τη Γη και το ηλιακό μας σύστημα.

Πριν από περίπου 31 χρόνια, το 1992, οι επιστήμονες επιβεβαίωσαν τους πρώτους εξωπλανήτες όταν ανίχνευσαν τους δίδυμους Poltergeist και Phobetor να περιστρέφονται γύρω από το αστέρι PSR B1257+12. Μέχρι τον Μάρτιο του 2022, ο αριθμός των εξωπλανητών που ανακαλύφθηκαν ξεπέρασαν τις 5.000.

Οι πέντε νέου εξωπλανήτες που ανακαλύφθηκαν παρουσιάζουν πληθώρα διαφορετικών χαρακτηριστικών. Ο HD 36384 b, ένας υπερ-Δίας, περιστρέφεται γύρω από ένα τεράστιο γιγάντιο αστέρι Μ, σχεδόν 40 φορές μεγαλύτερο από τον Ήλιο μας.

Ο TOI-198 b, είναι ένας δυνητικά βραχώδης πλανήτης, που βρίσκεται στο εσωτερικό άκρο της κατοικήσιμης ζώνης του άστρου του. Οι TOI-2095 b και TOI-2095 c είναι καυτές super-Earths όπως αποκαλούνται σε τροχιά γύρω από το ίδιο άστρο νάνο Μ, ενώ ο TOI-4860 b είναι ένας σπάνιος καυτός Δίας που ολοκληρώνει μια τροχιά κάθε 1,52 ημέρες γύρω από ένα άστρο νάνο Μ.

Ίσως ο πιο ενδιαφέρων είναι ο MWC 758 c, ένας γιγάντιος πρωτοπλανήτης σε τροχιά γύρω από ένα νεαρό άστρο με πρωτοπλανητικό δίσκο, που προσφέρει πληροφορίες για το πως σχηματίζονται οι πλανήτες