Βαλιανάτος Μιχάλης
Καποτε , ας πουμε το 2005, ηταν κοινο μυστικο οτι σε ενα χρονο ο υπουργος ΠΕΧΩΔΕ Γιωργος Σουφλιας και η κυβερνηση Καραμανλη θα μοιραζε γυρω στα 7με 8 δις ευρω για την κατασκευη μεγαλων οδικων εργων. Σε ενα απο αυτα , ας πουμε την Ιονια Οδο, προυπολογισμου 1.075 δις ευρω ηταν αντιμετωπες δυο μεγαλες ξενες κατασκεαστικες ,μια γαλλικη και μια ισπανικη ,οι οποιες συνεργαζονταν αντιστοιχα με δυο ελληνικες κατασκευαστικες.. Στις 27 Ιανουαριου 2005 ένας κεραυνός χτύπησε τα καλώδια της γέφυρας Ριου Αντιρριου και ενα από αυτα ανεφλέγη και κόπηκε. Ας σημειωθει οτι την εκμεταλλευση της γεφυρας ειχε η γαλλικη εταιρεια και η ελληνικη συνεταιρος της. Κι ενω ολοι μιλουσαν οτι για την πυρκαγια του καλωδιου εφταιγε ο κεραυνος , ελληνικη εφημεριδα τον Μαιο του 2006 βγηκε με τιτλο “Πασχει η γεφυρα Ριου Αντιρριου” παρουσιαζοντας ενα πόρισμα εμπειρογνωμόνων που μιλουσε για “αστοχία υλικών” θέτοντας ετσι θέμα γενικότερης ασφάλειας της γέφυρας ( https://www.tovima.gr/2008/11/25/archive/pasxei-i-gefyra-rioy-antirrioy/) Εγινε της κολασεως …
Υ.Γ. Δεν ξερω γιατι θυμηθηκα αυτη την ιστορια σημερα που πεθανε ο Σταυρος Ψυχαρης…